Toon posts:

Downloadmanager: welke te gebruiken?

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Allemaal,

Ik heb tegenwoordig af en toe problemen met het downloaden van testsoftware. Daarom zou ik in het vervolg ook gebruik willen maken van een downloadmanager, maar heb daar geen ervaring mee.

Mijn vraag is dan ook, welke gebruiken jullie (moet Vista compatibel zijn) en waar kan ik die downloaden.

Thanks for the responses...

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-03 23:11

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik gebruik star downloader, werkt best goed :) Ik gebruik echter niet de plug-ins of toolbar, gewoon link copy/paste in star-downloader en later dat ding opstarten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:13

DarkSide

theres no place like ::1

DAP. verder kan je met google ook zoeken naar een aantal download managers. Je kan dan ook kijken of er een aan jouw eisen voldoet.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• rolands
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-12-2023
Tsja, er zijn er genoeg te vinden, bijvoorbeeld:

http://www.freedownloadmanager.org

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-03 18:47

DeTeraarist

#Boots2Asses

Zoek maar uit.
Zelf heb ik Free Download Manager uit het lijstje gekozen. Werkt prima onder IE en FF.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-03 14:42

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Of kijk in de meuktracker op de frontpage van T.Net. Een beetje zoeken en ervaringen lezen, en je bent klaar. Deze "dump en wacht-af houding" is niet wat we verwachten van de users op GoT
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.