[Word] Table of Content geeft ook titel weer

Pagina: 1
Acties:

• Xochiquetzal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-04-2025
Als ik een inhoudsopgave (TOC) laat genereren, geeft ie niet alleen de tekst met kop 1 t/m n weer, maar ook de niveaus erboven, zoals de titel en subtitel van het document. Ik heb al proberen te vinden hoe ik dit uit kan zetten, maar zover ik in de instellingen kan zien zou hij gewoon kop 1 t/m n moeten pakken. De titel en subtitel hebben ieder een eigen opmaak, die dus niet een kop is.

Verder heb ik ook het probleem dat de titel van de inhoudsopgave zelf wel in kop 1 is gemaakt, maar die wil ik niet opgenomen hebben in de TOC. Iemand suggesties daarvoor?

Alvast bedankt!

Verwelkom wat je niet kunt vermijden.

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-07 11:08
Je kan een nieuw opmaakprofiel maken op basis van het opmaakprofiel Kop1, en in dat opmaakprofiel het niveau (staat onder alinea-opmaak) op standaardtekst (heet geloof ik zo; Body text in Engelse versie) zetten. Dan kan je de titel van de inhoudsopgave dat opmaakprofiel geven, waarna deze niet wordt opgenomen in de inhoudsopgave. Dit kan je ook doen voor de titel en de subtitel van het document.

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

• Xochiquetzal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-04-2025
Zoiets is het inderdaad!
Selecteer de Titel
Bewerkt het opmaakprofiel van die opmaak
Duk op de knop Opmaak en kies Alinea
Verander overzichtsniveau in Platte tekst
Dito voor subtitel

Voor de kop van inhoudsopgaaf inderdaad zoals jij zei een nieuwe opmaak aanmaken die verder hetzelfde is (gebaseerd op) kop 1 en dan ook het overzichtniveau op platte tekst zetten!

Bedankt!

Verwelkom wat je niet kunt vermijden.