Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Volgens mij niet...
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
mits de koe is opgestart voor locken wel anders niet
iets met lenzen
Volgens mij wel (bij mij draait ie iig na aanmelding gewoon door, ook als ie gelocked staat)
[removed]
Hij start gewoon op na inloggen (via startup of whatever), maar daarna wordt ie regelmatig gelocked... Het lijkt mij dat ie doorgraast, maar iemand die het zeker weet? (kan het zelf nu niet verifieren
)
Ik draai koetjes op NT4 en Win2K. Ook als je lockt graast je koe vrolijk verder, zeker weten.Op dinsdag 13 februari 2001 15:49 schreef Mobster het volgende:
Hij start gewoon op na inloggen (via startup of whatever), maar daarna wordt ie regelmatig gelocked... Het lijkt mij dat ie doorgraast, maar iemand die het zeker weet? (kan het zelf nu niet verifieren)
With the light in our eyes, it's hard to see.
Amen, dit is nl helemaal correct.Op dinsdag 13 februari 2001 16:47 schreef Bobco het volgende:
[..]
Ik draai koetjes op NT4 en Win2K. Ook als je lockt graast je koe vrolijk verder, zeker weten.
Alles gaat gewoon door ondanks dat je gelocked hebt.
Akita
Je lockt zeg maar alleen je toegang tot je pc, niet de pc zelf. Zelfs je icq blijft online staan enz..
Verwijderd
Installeer haar}:O toch gewoon als service; hoef je em nog geeneens in te loggen en kan je haar remote beheren 
Ze stopt er alleen mee als je in de ini opgeeft dat ze bij taskmon.exe (waar de lockmogelijkheid inzit) moet stoppen.
Ze stopt er alleen mee als je in de ini opgeeft dat ze bij taskmon.exe (waar de lockmogelijkheid inzit) moet stoppen.
Verwijderd
ze grazen alle 54 rustig door ook met locken , je kan dit testen door een monitor proggy te runnen zoals mycows of cowcontrol, je ziet de rates niet dalen...
Oké! Allen zeer bedankt!
En helaas Aginor, ik kan ze niet als service installeren, want ik ben al een keer betrapt. Hoewel Cow Kunstje de pc's hier goed zouden kunnen gebruiken om jullie voor te blijven (zie ook http://pub33.ezboard.com/fteamcoldfusionfrm3
En helaas Aginor, ik kan ze niet als service installeren, want ik ben al een keer betrapt. Hoewel Cow Kunstje de pc's hier goed zouden kunnen gebruiken om jullie voor te blijven (zie ook http://pub33.ezboard.com/fteamcoldfusionfrm3
Pagina: 1