Puter locken (NT of 2k) en grazen?

Pagina: 1
Acties:

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
Question. Als ik op een NT of 2000-based machientje heb en die wordt na aanmelding gelocked, draait het koetje dan door (als ie niet als service geinstalleerd staat)?

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Volgens mij niet...

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-05 08:58
mits de koe is opgestart voor locken wel anders niet

iets met lenzen

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:44
Volgens mij wel (bij mij draait ie iig na aanmelding gewoon door, ook als ie gelocked staat) ;)

[removed]

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
Hij start gewoon op na inloggen (via startup of whatever), maar daarna wordt ie regelmatig gelocked... Het lijkt mij dat ie doorgraast, maar iemand die het zeker weet? (kan het zelf nu niet verifieren :()

• Bobco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-10-2023

Bobco

I used to dream about Verona.

Op dinsdag 13 februari 2001 15:49 schreef Mobster het volgende:
Hij start gewoon op na inloggen (via startup of whatever), maar daarna wordt ie regelmatig gelocked... Het lijkt mij dat ie doorgraast, maar iemand die het zeker weet? (kan het zelf nu niet verifieren :()
Ik draai koetjes op NT4 en Win2K. Ook als je lockt graast je koe vrolijk verder, zeker weten.

With the light in our eyes, it's hard to see.

• The outer limits
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-07-2022

The outer limits

AKA Akita

Op dinsdag 13 februari 2001 16:47 schreef Bobco het volgende:

[..]

Ik draai koetjes op NT4 en Win2K. Ook als je lockt graast je koe vrolijk verder, zeker weten.
Amen, dit is nl helemaal correct.
Alles gaat gewoon door ondanks dat je gelocked hebt.

Akita

Verwijderd

Machtig mooie uitvinding dat locken :)

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Je lockt zeg maar alleen je toegang tot je pc, niet de pc zelf. Zelfs je icq blijft online staan enz..

Verwijderd

Installeer haar}:O toch gewoon als service; hoef je em nog geeneens in te loggen en kan je haar remote beheren 8-)

Ze stopt er alleen mee als je in de ini opgeeft dat ze bij taskmon.exe (waar de lockmogelijkheid inzit) moet stoppen.

Verwijderd

ze grazen alle 54 rustig door ook met locken , je kan dit testen door een monitor proggy te runnen zoals mycows of cowcontrol, je ziet de rates niet dalen...

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
Oké! Allen zeer bedankt!
En helaas Aginor, ik kan ze niet als service installeren, want ik ben al een keer betrapt. Hoewel Cow Kunstje de pc's hier goed zouden kunnen gebruiken om jullie voor te blijven (zie ook http://pub33.ezboard.com/fteamcoldfusionfrm3

Pagina: 1