Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Topicstarter
Op dit moment ben ik redelijk kort in dienst bij een ICT-dienstverlener
Mijn rol binnen de organisatie is change manager.
Toen ik begon met mijn werkzaamheden kwam ik binnen in chaosland..
Inmiddels heb ik het proces gestructureerd maar zullen er aan de tooling / programmatuur nog veel aanpassingen moeten plaatsvinden. Nu ik change management dus onder controle heb wil
de operationeel manager wil me " belonen " met nog een extra proces namelijk configuration management. Ook hierin zijn een aantal quickwins snel te behalen, maar hoe zit het met mijn beloning?
Ik heb een eerste beoordeling inmiddels gehad en men is zeer te spreken over mij..

Graag jullie advies.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:19

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Als jij wil dat je meer wilt verdienen omdat je een extra taak op je neemt, dan moet je dat rustig kunnen aangeven. Je draait wel een extra taak waar ook veel tijd in gaat zitten. Je moet rekening houden dat veel van dit soort procescoordinatoren gewoon los werken (dus geen 2 taken hebben zoals jij misschien gaat doen).

Dus gewoon aangeven dat je het wil doen tegen een hoger salaris :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:36

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Even voor mijn duidelijkheid, doe jij functie bij de ICT-dienstverlener zelf of bij een klant van de ICT-dienstverlener?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Security

Security

it's just me

Topicstarter
Hoi Falcon,

Ik zit intern.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:36

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Dan zou ik gewoon aangeven dat je graag de job gaat doen, maar graag daarvoor wat tegen over ziet kwa salaris.

Irritant he? Dat je het eigenlijk al weet, maar om het te doen is een ander verhaal ;) .. succes!

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Security

Security

it's just me

Topicstarter
Juist Falcon, ik had net dat zetje in de rug nodig zullen we maar zeggen :)
Denk dat ik binnenkort maar eens een gesprekje aanvraag.. Eindejaars beoordelingen zijn ook in zicht, men verwacht Q1 2008 te starten met config management.. In de tussentijd ga ik ook maar eens stoeien met de certificering voor ITIL-P maar dat is een heel ander verhaal.
Config man is dus best nieuw voor me.

• n4m3l355
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11 14:17
Ik zou wel even opletten met wat voor contract je hebt, wie weet indien het een half/heel jaar contract is zeggen ze keurig nee en ben je tegen het einde van je termijn werkzoekende nu jou deel goed verloopt.
Pagina: 1