Toon posts:

beeldscherm springt aan uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met zoeken al gezocht, maar helaas niet het probleem tegengekomen dat ik heb.

Ik heb sindskort een nieuw beeldscherm. De samsung 206bw. Prima dingetje en werkt ook goed. Ten minste, toen ik nog mijn oude videokaart met agp gebruikte.

Ik heb nu sinds 3 weken ook een nieuwe grafische kaart (xfx geforce 6600gt) met dual dvi. Als ik nu bv "deze computer" open, dan springt mijn beeld even op standby, tot het geladen is. Dit is bij "deze computer" maar een paar miliseconden, maar bij msn duurt dit weer een stukje langer. En soms krijg ik hem ook nie meer uit de standby en moet ik de computer opnieuw opstarten. Vooral als ik de computer 's morgens opstart heeft hij hier problemen mee, terwijl als die de hele dag heeft aangestaan lijkt het probleem (bijna) opgelost. Kan goed dat dit een beetje toevallig is, en dat het toch iets softwarematigs is of iets in de bios. Maar ik zou bij god niet weten waar ik dan zou moeten kijken.

Heeft er iemand een idee wat dit kan zijn?

• LittleKiller
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:39
wat was je oude videokaart?? en heb je ook de oude drivers d'r compleet afgehaald???
nieuwste drivers geinstalleerd??
windows opnieuw geinstalleerd toen je een nieuwe videokaart kreeg??

Verwijderd

Topicstarter
Mijn oude video kaart was een Aopen Geforce mx440. Ik heb de nieuwste driver van nvidia gedownload en die erop gezet voor mijn nieuwe kaart. Ik heb windows er niet opnieuw opgezet. en volgens mij heb ik wel de oude drivers verwijderd. Kan iemand mij vertellen hoe ik zeker weet dat ik er geen oude drivers meer op de computer staan?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat gebeurt er als je deze scherm op andere PC aansluit of andere scherm op deze PC?

Oslik blyat! Oslik!

• LittleKiller
als je de drivers gewoon hebt verwijderd.. raad ik je aan om gewoon windows te reinstalleren... echt waar.. is wel aan te raden ;)

Verwijderd

Topicstarter
scherm doet het goed op een andere computer, andersom kan ik niet testen, want heb geen andere schermen met dvi aansluiting

en windows opnieuw installeren, is dat de enige oplossing :o

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2007 13:40 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hoezo andersom niet? Iedere Gf6-series kaart met DVI heeft gewoon DVI-I, dus er zitten ook analoge signalen op. Bovendien wordt standaard een DVI-I > VGA verloop megeleverd...

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb hem ook maar van een vriend gekregen en die heeft alleen dit geleverd en meer had die er niet meer van. Dus ik zou het kunnen testen als ik een verloopje koop?

• LittleKiller
zo'n verloopje kun je bij elke pc boer krijgen..
Pagina: 1