Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Postcodes uit Excel kolom toevoegen aan google maps

Pagina: 1
Acties:
  • 1.066 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil ongeveer 160 klanten toevoegen op Google Maps om zo de spreiding te kunnen weergeven.

Op aardvarkmap.net is het opzich mogelijk, maar handmatig.

Wat ik eigenlijk wil, is dat ik in een excel kolom alle klanten heb staan op postcode.
Deze lijst dan importeren in google maps of google earth en zo de spreiding te zien.

Is dit mogelijk?

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 13:23

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

:w Welkom op GoT

Wat heb je al geprobeerd en wat voor mogelijkheden heb je zelf al gevonden?
Dit is een forum voor tweakers, mensen die zelf zaken uitproberen en elkaar dan helpen als ze niet verder komen, geen helpdesk.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:43

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Zo te zien wel, zie bijvoorbeeld http://www.mapbuilder.net/FAQ.php#8 ?

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-11 22:54
Welkom op GoT.

Het forum waar je je vraag gesteld hebt, is een programmeer-forum, en ik zie eigenlijk niet direct wat jouw topic te maken heeft met programmeren. :) Althans, je laat niets blijken wat het met programmeren zou te mkaen hebben.
Daarnaast is het ook de bedoeling dat je eerst zelf eens een en ander probeert, en evt laat weten wat je al geprobeerd hebt, en aangeeft wat er precies niet lukt.
(Lees bv eens onze Quickstart om te zien waar een goed topic in Programming moet aan voldoen)

Verder denk ik dat de link die gorgi_19 je heeft, je wel moet kunnen helpen.

[ Voor 6% gewijzigd door whoami op 13-11-2007 11:09 ]

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.