There is no adequate defense, except stupidity, against the impact of a new idea.
Heb verschillende leerlingen van verschillende leeftijden.
Ik heb (los) een tabel met leeftijd in combinatie met het minimum loon
Als ik nu in één cel (A1) de geboortedatum ingeef, heb ik voor elkaar gekregen (via een formule) dat de leeftijd van de leerling automatisch uitgerekend wordt(cel A2).
Nou zou ik beide gegevens willen koppelen, zodat als ik een nieuwe leerling inschrijf, zijn/haar geboortedatum in kan voeren en dat dan o.b.v. leeftijd dit gekoppeld wordt aan het minimumloon van deze leeftijd.
Weet iemand hoe ik dit moet doen??
[ Voor 3% gewijzigd door Zwolsekip op 12-11-2021 15:47 . Reden: Help ]
1
| =vert.zoeken(datumverschil(Blad1!A1;vandaag();"y");Blad2!A$1:B$10;2;0) |
Opm: Het is gebruikelijk om voor elke nieuwe vraag een nieuw topic te openen.
1
| =vert.zoeken(Blad1!A2;Blad2!A$1:B$10;2;0) |
[ Voor 3% gewijzigd door dix-neuf op 12-11-2021 16:40 ]
We hebben liever dat je een nieuw topic start met je eigen vraag, dan een bestaand en heel oud topic kaapt.Zwolsekip schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:27:
Zit met hetzelfde soort probleem. Kan iemand met helpen met het volgende probleem:
Heb verschillende leerlingen van verschillende leeftijden.
Ik heb (los) een tabel met leeftijd in combinatie met het minimum loon
Als ik nu in één cel (A1) de geboortedatum ingeef, heb ik voor elkaar gekregen (via een formule) dat de leeftijd van de leerling automatisch uitgerekend wordt(cel A2).
Nou zou ik beide gegevens willen koppelen, zodat als ik een nieuwe leerling inschrijf, zijn/haar geboortedatum in kan voeren en dat dan o.b.v. leeftijd dit gekoppeld wordt aan het minimumloon van deze leeftijd.
Weet iemand hoe ik dit moet doen??
Geef daarbij wel aan wat je zelf al hebt geprobeerd of gevonden. Een screenshot van je Excel of de formule die je hebt gemaakt helpen daarbij.
Dit topic gaat in ieder geval op slot.
[ Voor 3% gewijzigd door g0tanks op 12-11-2021 19:20 ]
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Dit topic is gesloten.