Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn e-mail op mijn pda (HTC Tytn II) automatisch via de exchange server syncen. Ik heb in mijn ogen alles goed ingesteld op mijn PDA, maar als ik wil syncen, dan krijg ik foutmelding: 0x85010014. Ik heb hier al op gegoogled, maar nog geen goede oplossing gevonden.

Mail via Exchange webmail lezen is geen probleem, alleen het syncen gaat niet goed. Kan dit te maken hebben met het feit dat ik het via een wifi verbinding wil doen?

Exchange server is voor zover ik weet goed geïnstalleerd met een geldig certificaat. Iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt voor hulp.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10 13:54

dreeke

outdated icon

Dat komt doordat standard in IIS is ingesteld dat je via SSL bij Exchange webaccess moet aanmelden en de PDA doet dit niet. Als je in IIS naar de eigenschappen van je default website gaat en je haalt daar poort 443 weg zou hij het moeten doen.

[ Voor 4% gewijzigd door dreeke op 12-11-2007 23:53 ]

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in mijn pda aangegeven dat hij van een beveiligde verbinding (SSL) gebruik moet maken. Lijkt me toch goed?