[Excel] pijltjes scrollen ipv. naar de volgende cel te gaan*

Pagina: 1
Acties:
  • 4.480 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hingking
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05 23:03

Hingking

Duikfanaat

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een zeer irritant probleem met een spreadsheet van Excel. Ik ben een echte noob met dat progamma, maar ben een aantal gegevens aan het invoeren. Nu kan ik plots niet meer met mijn cursortoesten tussen cellen verspringen. Tot een uur geleden kon ik van de een naar de andere cel met de pijltjestoetsen, maar nu gaat dat niet meer en verschuift de pagina als ik dat doe.

Ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen en een oplossing weten. Heb al gegoogeld enzo, maar ik vrees dat het zo´n basic probleem is dat ik het niet vind.

Graag jullie hulp, want ik moet nog veel invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Er zit sinds halverwege de middeleeuwen een Scroll Lock toets op je keyboard. Weet je nu ook waar die voor is :Y)

'Excel vraagje' is trouwens een wel erg vage topictitel. Ik maak er even wat beters van. Probeer de volgende keer ajb even een titel te nemen die beschrijft wat je vraagt ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hingking
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05 23:03

Hingking

Duikfanaat

Topicstarter
Super, bedankt zeg. Ik begon al een beetje gek te worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xochiquetzal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-04 14:37
Wees niet bang, ik had vorige week hetzelfde. Heb jij ook een laptop? Op normale keyboards is het namelijk veel duidelijker als één van de drie lampjes (caps, scroll en num lock) brandt. Op laptops brandt er meestal sowieso wel een lampje, dus valt het niet zo op. Ook zitten er op een normaal keyboard aparte knoppen voor op, die niet echt in de buurt zitten van de veelgebruikte keys. Met een laptop druk je vaker onbedoeld een toetsencombinatie in, waardoor ineens iets aan of uit wordt gezet :)

Verwelkom wat je niet kunt vermijden.