ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl
Ik heb toch ook wel gegoogled,,
Maar de derde had ik nog niet gevonden,,hopelijk voldoet deze
Het is algemeen bekend dat dit soort tools onzin is. Wie deze tools toch gebruikt snapt niks van geheugenmanagement van XP/Vista.W.Bakker schreef op maandag 12 november 2007 @ 23:38:
Dank U
Ik heb toch ook wel gegoogled,,
Maar de derde had ik nog niet gevonden,,hopelijk voldoet deze
Kortom, wat hierboven al wordt aangehaald - deze tools zijn compleet nutteloos.
Programma's die memory leaks hebben boeien niet, dat regelt windows zelf al prima.
[ Voor 85% gewijzigd door LDenninger op 13-11-2007 06:48 ]
Verwijderd
Vista heeft veel baad bij 2*1GB (nog meer is nog beter
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Gooi $brak stuk shareware de deur uit lijkt me dan verstandiger.W.Bakker schreef op maandag 12 november 2007 @ 23:13:
Nu heb ik onder Vista ook weer een brak stukkie shareware in gebruik.
Maar kan geen tooltjes vinden die geheugen geforceerd vrijmaken.
Iemand een idee?
Al die FreeRAM tools waren leuk voor win9x, maar NT-based Windows versies (2000, XP, en dus ook Vista) hebben een dermate afwijkend en efficienter geheugenbeheer dat je het alleen maar erger maakt.
Leuk dat de hoeveelheid vrij geheugen in $metertje dan lekker hoog staat, maar het enige wat dat soort tools doen is een stuk geheugen geforceerd naar de pagefile zetten.
Nu mag jij raden wie er het beste weet welke page er straks weer nodig is: die tool, of Windows' memory manager?
En wat is er sneller: je geheugen zelf, of je harde schijf (want daar staat je pagefile)?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Maar ik heb bijvoorbeel getrigt downloadmannager,
Die is niet helemaal fris in vista,
Als ik getright afsluit,dan wordt er ineens meer dan 450 mb geheugen vrijgemaakt.
En daardoor was ik effe bezig met een tooltje om dit beetje te fixen.
Jullie hebben allemaal gelijk,maar had geen zin om elke keer getrigt opnieuw te starten.
Zal wel andere download mannager installen.
@ Haaglander: ja ik ben een dom varken die niks van computers snapt...check mijn specs vriend.
Verwijderd
Heb ik dat dan gezegd?W.Bakker schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:50:
Ja,,ok
Maar ik heb bijvoorbeel getrigt downloadmannager,
Die is niet helemaal fris in vista,
Als ik getright afsluit,dan wordt er ineens meer dan 450 mb geheugen vrijgemaakt.
En daardoor was ik effe bezig met een tooltje om dit beetje te fixen.
Jullie hebben allemaal gelijk,maar had geen zin om elke keer getrigt opnieuw te starten.
Zal wel andere download mannager installen.
@ Haaglander: ja ik ben een dom varken die niks van computers snapt....
Tja,,was een opmerking die totaal niet relevant was,als je geen tip geeft reageer dan niet.
Dit soort reacties heeft mijns inziens alleen een hoog kijk mij eens veel posten gehalte.
Verder wil ik het hierbij laten.
Toppic mag dicht,,lijkt wel kleuterschool hier.
Iemand die in de toekomst dit topic leest weet nu iig dat dit soort programma's niet nodig zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door Kixtart op 13-11-2007 15:06 ]
☻/
/▌
/ \
Volgens mij gaf ik je een geweldige gratis tip, namelijk dat memoryprogjes onzin zijn en dat je je tijd dus beter kan besteden. Ik ben blij je van dienst geweest te kunnen zijn.W.Bakker schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:27:
[...]
Tja,,was een opmerking die totaal niet relevant was,als je geen tip geeft reageer dan niet.
Nee hoor. Excuses als dit wel zo wordt opgevat.Kixtart schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:56:
De post van Haaglander was misschien wat persoonlijk,
Tprobleempje wat ik had was ook niet echt een memeory leak ofzo.
Was gewoon lastig om elke keer getright te moeten rebooten enzo.
Voor wat ik wil voldoet zo,n progje dus prima zeg maar.
Gooi lekker die getright zooi in de pagefile,,,wordt toch niet meer gebruikt na download.
Is natuurlijk veel tempzooi die als de download is voltooid gewoon weg kan.Maar dat werkte niet helemaal naar wens gok ik.
Probleem is opgelost nu,,gebruik nu nieuwe versie van getright,,die doet het wel.
Moest ik helaas wel creditcard voor gebruiken,,update niet free haha.
Andere gebruikers uitmaken voor rotte vis is geen lekkere binnenkomer over het algemeen, misschien iets om even in het achterhoofd te houden.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dit topic is gesloten.
![]()