KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Hoezo kan je er niet handig bij als het in iPhoto zit?? Je gooit het zo in een mail, een map, online, versturen via MSN of wat dan ook..
Jah, maar je kunt het er toch nooit meer uithalen ??Eswip schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:04:
Hoezo kan je er niet handig bij als het in iPhoto zit?? Je gooit het zo in een mail, een map, online, versturen via MSN of wat dan ook..
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Weet iemand nog hoe je een album onder een album kunt zetten, dus bv:
Albums:
- School
--- Schooljaar 2003
--- Schooljaar 2004
Dat is me gelukt, een keer... maar nu niet meer!
Albums:
- School
--- Schooljaar 2003
--- Schooljaar 2004
Selecteer foto's in iPhoto, sleep naar Findervenster, klaar.THE_BASE schreef op maandag 12 november 2007 @ 21:17:
[...]
Jah, maar je kunt het er toch nooit meer uithalen ??
File -> New Folder?THE_BASE schreef op maandag 12 november 2007 @ 21:57:
Weet iemand nog hoe je een album onder een album kunt zetten, dus bv:
Albums:
- School
--- Schooljaar 2003
--- Schooljaar 2004
Zoef
Inderdaad, het is geen album, maar een map.Zpottr schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:07:
[...]
Selecteer foto's in iPhoto, sleep naar Findervenster, klaar.
[...]
File -> New Folder?
Bedankt!
Waarom zou je het er uit willen halen??THE_BASE schreef op maandag 12 november 2007 @ 21:17:
[...]
Jah, maar je kunt het er toch nooit meer uithalen ??
En idd, zoals al werd gezegd, sleep het naar je finer/desktop, en klaar..
kwestie van wennen. onder Windows was ik gewend mn bestanden zeer strikt zelf te ordenen. je opende immers bestanden ook stuk voor stuk, door ze eerst met de verkenner op te zoeken.THE_BASE schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:59:
Ik heb nu allerlei mappen met foto's, ingedeeld in categorieën, als vakantie, mijzelf en familie.
Elke keer moet ik handmatig de foto's naar iPhoto slepen, wat niet erg handig is uiteraard.
Ik zou nu twee dingen kunnen doen:
1) Via Automator een taak aanmaken, maar weet niet hoe of dit werkt, moet je zelf Automator elke keer opstarten als een taak uitgevoerd moet worden?
2) Gewoon alle mapjes verwijderen en alles in iPhoto-bibliotheek zetten, wat ik liever niet heb, dan kan ik er niet handig bij, of wanneer ik iets wil opslaan op een externe stick o.i.d. (naar mijn idee)
Hoe hebben jullie dit?
nu hoeft dat niet meer. drag 'n drop is op de Mac vanuit iPhoto / iTunes / Aperture / whatever een simpele zaak. Laat de Mac rustig die files ordenen, organiseer ze in iPhoto in events en geef ze tags als je automatisch alles uit een bepaald jaar wilt zien (smart search maken).
In andere Apple programmas heb je ze dan heel snel weer te pakken door de mediabrowser. super easy.
iPhoto slaat overigens je foto's gewoon op in één bestand (/map). je hoeft om te back-uppen alleen maar /USER/Pictures/iPhoto.library te kopiëren, en als je specifiek een foto zoekt doe je rechtsklikken op dat bestand > 'Show Package Contents' om ahw door te bladeren.
he mensen. itunes die kopieert de bestanden die je erin sleept naar zijn eigen map. Doet iPhoto dit ook? of linkt hij de bestanden alleen uit de locatie waarvan je het ophaalt. Beide hebben zn voor en nadelen.
Het antwoord op je vraag staat boven je 
Daarnaast is eent vraag maar raak draadje niet echt de bedoeling hier op GoT. We zijn geen helpdesk. Dit topic gaat daarom op slot.
Daarnaast is eent vraag maar raak draadje niet echt de bedoeling hier op GoT. We zijn geen helpdesk. Dit topic gaat daarom op slot.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()