[XP] Geen opstart en afsluit geluid*

Pagina: 1
Acties:
  • 1.012 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02 18:43
Hai,

Ik had dit ook onder audio gevraagd maar een moderator daar besloot onder het mom van
" mjah.. meer een windows vraag imo." het topic daar gewoonweg te sluiten. :/

Misschien ook wel de plek ervoor en daar ik wel graag wil weten of iemand er een oplossing voor weet plaats ik zelf de vraag dus maar hier.

Situatie: Bij opstarten windows XP heb ik geen opstartgeluid meer en bij afsluiten geen afsluitgeluid.
Niets verandert bij mijn weten .

X2 3800
Windows xp
Audigy 2zs
Overige specs zie
Mijn systeem

Geluiden en audioapparaten goed ingesteld en nog eens en nog eens.
Dus in confischerm alles goed en met luidsprekertje ervoor en als k erop druk ook geluid.
Drivers nieuw
Alle geluiden werken verder perfect in spel zowel als films ed.
Dus alleen het opstarten en afsluiten geeft ie geen geluid.
Ik weet het niet meer of het moet met een of andere service te maken hebben of in register, daar ben ik niet zo in thuis, dus als iemand weet hoe op te lossen graag. _/-\o_

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

scorpio schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:41:
Hai,

Ik had dit ook onder audio gevraagd maar een moderator daar besloot onder het mom van
" mjah.. meer een windows vraag imo." het topic daar gewoonweg te sluiten. :/
Het scheelt als je van tevoren even kijkt wat voor soort topics er thuishoren in de diverse forumonderdelen :)
Wij zijn namelijk niet verplicht om alles achter je aan te dragen of op te ruimen, dat doet je moeder hopelijk ook niet meer voor je ;)

Ik verander gelijk even de topictitel, zoals in de Windows Clients - Policy hier staat hoor je de Windows versie in je titel al te vermelden.
Situatie: Bij opstarten windows XP heb ik geen opstartgeluid meer en bij afsluiten geen afsluitgeluid.
Niets verandert bij mijn weten .

X2 3800
Windows xp
Audigy 2zs
Overige specs zie
Mijn systeem

Geluiden en audioapparaten goed ingesteld en nog eens en nog eens.
Dus in confischerm alles goed en met luidsprekertje ervoor en als k erop druk ook geluid.
Drivers nieuw
Alle geluiden werken verder perfect in spel zowel als films ed.
Dus alleen het opstarten en afsluiten geeft ie geen geluid.
Ik weet het niet meer of het moet met een of andere service te maken hebben of in register, daar ben ik niet zo in thuis, dus als iemand weet hoe op te lossen graag. _/-\o_
Je hebt ook gekeken of je toevallig het geluidsschema ook correct hebt staan?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• scorpio
Dus in confischerm alles goed en met luidsprekertje ervoor en als k erop druk ook geluid
Jep dus...geluidschema correct ;)

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

• Lone Gunman
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
zie http://sillydog.org/forum/sdt_11730.php, misschien dat dat je probleem op kan lossen.

Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.

• scorpio
Lone Gunman >> You'r the best !

Dat loste mijn probleem op _/-\o_
Dit had ik ook nooit gevonden ...thanks !