Hai,
Ik had dit ook onder audio gevraagd maar een moderator daar besloot onder het mom van
" mjah.. meer een windows vraag imo." het topic daar gewoonweg te sluiten.
Misschien ook wel de plek ervoor en daar ik wel graag wil weten of iemand er een oplossing voor weet plaats ik zelf de vraag dus maar hier.
Situatie: Bij opstarten windows XP heb ik geen opstartgeluid meer en bij afsluiten geen afsluitgeluid.
Niets verandert bij mijn weten .
X2 3800
Windows xp
Audigy 2zs
Overige specs zie
Mijn systeem
Geluiden en audioapparaten goed ingesteld en nog eens en nog eens.
Dus in confischerm alles goed en met luidsprekertje ervoor en als k erop druk ook geluid.
Drivers nieuw
Alle geluiden werken verder perfect in spel zowel als films ed.
Dus alleen het opstarten en afsluiten geeft ie geen geluid.
Ik weet het niet meer of het moet met een of andere service te maken hebben of in register, daar ben ik niet zo in thuis, dus als iemand weet hoe op te lossen graag.
Ik had dit ook onder audio gevraagd maar een moderator daar besloot onder het mom van
" mjah.. meer een windows vraag imo." het topic daar gewoonweg te sluiten.
Misschien ook wel de plek ervoor en daar ik wel graag wil weten of iemand er een oplossing voor weet plaats ik zelf de vraag dus maar hier.
Situatie: Bij opstarten windows XP heb ik geen opstartgeluid meer en bij afsluiten geen afsluitgeluid.
Niets verandert bij mijn weten .
X2 3800
Windows xp
Audigy 2zs
Overige specs zie
Mijn systeem
Geluiden en audioapparaten goed ingesteld en nog eens en nog eens.
Dus in confischerm alles goed en met luidsprekertje ervoor en als k erop druk ook geluid.
Drivers nieuw
Alle geluiden werken verder perfect in spel zowel als films ed.
Dus alleen het opstarten en afsluiten geeft ie geen geluid.
Ik weet het niet meer of het moet met een of andere service te maken hebben of in register, daar ben ik niet zo in thuis, dus als iemand weet hoe op te lossen graag.
To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra