Ik ben wat laat met de post ,maar ik ontving de volgende mail op 10-11 13:59 van noreply@tweakers.net;
Ik ben echter nooit op die page geweest nog en heb daar nooit gereageerd. Is hier sprake van spontane outbound mail naar verkeerde contacten? Orgineel is verkrijgbaar mocht dat gewenst zijn.Onderstaand bericht is via Tweakers.net Vraag & Aanbod verstuurd op 10-11-2007 @ 13:59 vanaf IP: xx.xxx.xx.xx. Het is een reactie op 'PSP Black Fat [Defect]' (V&A aangeboden: PSP Black Fat [Defect])
De afzender van deze e-mail is vanwege technische redenen 'noreply@tweakers.net'. Elk modern mailprogramma zal echter bij het versturen van een antwoord op dit mailtje de mail verzenden naar de 'echte' afzender.
---------------------------
Ik heb hier een kapotte PSP liggen, hij is ooit gevallen en crashed sindsdien in games, voor zover ik getest heb doet hij het wel wat betreft mp3's, video's bekijk ik nooit op die dingen en niet getest, wil ik wel voor je doen. Het scherm heeft geen dode pixels.
Er zit geen batterij bij, ik heb deze omgezet naar een zogenaamde Pandora's Battery waarmee hij naar de originele staat teruggeflashed kan worden en weer werkt, na een crash als je een spel opstart is het ding namelijk weer gebricked.
Als iemand hier er iets mee wil doen/kan doen/het wil gebruiken voor reserve-onderdelen ofzo, je zegt het maar. Ik hoef er in principe niets voor te hebben, alleen de verzendkosten. Omgeving Almere/Amsterdam kun je 'm wel ophalen
Ik hoop dat ik er iemand nog een plezier mee kan doen
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε