Toon posts:

Advies voor upgraden pc

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
he jongens,

ik heb advies nodig over het upgraden van mn pc. Ik wil namelijk de nieuwste spellen kunnen spelen zoals assasins creed, call of duty 4, gta IV (als ie uit is)

Momenteel bevat mijn pc het volgende:

Moederbord: nVidia nForce2 1666 mhz ~ 1.7 ghz
Ram geheugen: 512 mb
Video kaart: Asus V9520-X V62.11 (128 MB)
Geheugencapaciteit: 76.6 gb

Dus ik hoor het graag als iemand advies heeft en hoeveel het dan zou gaan kosten. Ik wil dus zowieso call of duty 4 en assasins creed kunnen spelen en dan natuurlijk op normale settings en niet op de allerlaagste stand

mvg Joey

• glaerox
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 22:46
Met het systeem wat je a.t.m. hebt zou ik er over na gaan denken om misschien een totaal nieuwe pc samen te gaan stellen. Je moederbord(waar je overigens alleen de chipset en niet het merk en type meld) komt niet in aanmerking voor een cpu van deze tijd.

een nieuw moederbord, processor, geheugen en een mid-range videokaart is een pre.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Hoi, welkom op GoT.

Dit forum is niet bedoeld om klakkeloos je vragen neer te zetten, het is juist de bedoeling dat je je eerst verdiept in de spullen die je mogelijk wilt kopen. Lees wat reviews en zoek naar ervaringen van anderen. Als je dan specifieke vragen hebt ove een of enkele onderdelen kan je die hier alsnog stellen (in het subforum wat van toepassing is) :)

Dit topic is gesloten.