Toon posts:

CoverXP voor Mac OS X

Pagina: 1
Acties:
  • 1.100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een programma voor mijn dvd covers te printen. Toen ik nog een PC'tje had, had ik hier CoverXP voor. Dit is een erg simpel programma. Nu zoek ik net zoiets maar dan voor m'n MacBook. Ik heb al alles af gegoogled maar kan niks vinden. wie kan me helpen!

bedankt alvast!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:12
http://forums.cdcovers.cc/showthread.php?t=203043

Kijk eens of hier wat vergelijkbaars tussen zit.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Verwijderd

Topicstarter
nee helaas, hier staat ook niks bruikbaars op. heb van alles geprobeerd....maar geen die in de buurt komt van CoverXP. :'(

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-02 15:40

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:10:
nee helaas, hier staat ook niks bruikbaars op. heb van alles geprobeerd....maar geen die in de buurt komt van CoverXP. :'(
Covers kan je gewoon uit preview.app printen. Mits de covers de juiste formaten heeft... ik doe dit al jaren....

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09-2025
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:16:
[...]

Covers kan je gewoon uit preview.app printen. Mits de covers de juiste formaten heeft... ik doe dit al jaren....
Klopt, maar de TS begrijp ik wel. Ik had vroeger ook CoverXP om covers uit te printen. Het is makkelijk en snel. Je zoekt de afbeelding op, sleept deze het programma in en drukt hem af. Simpel.

Ik ben stiekem ook op zoek naar iets dergelijks. :P

Verwijderd

Toast heeft ook zo iest :P misschien niet perfect maar het werkt..

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de afgelopen dagen alles afgezocht. Maar kan echt niks vinden. Volgens mij bestaat het nog niet.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:02

Nitai

Live the life you love.

Natuurlijk is CoverXP niets meer dan een programmaatje dat de juiste afmetingen van een cover afdrukt e.d. Als je gewoon de afmetingen neemt, dan kun je dit eigenlijk in elk (grafisch) programma doen in Mac OS X. Maar inderdaad, het zou wel handig zijn zoiets.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:47
Ik gebruik Suncase.
Het is geen Coverxp maar wel handig.

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/22154

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk! Dit wordt hem. Dit werkt toch wel ongeveer hetzelfde als CoverXP. Ga morgenvroeg testen. Zit nu namelijk niet bij m'n printer.

Bedankt _/-\o_
Pagina: 1