Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aanhalingstekens doen raar na gebruik Hitman pro

Pagina: 1
Acties:

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-11 16:47
Mijn aanhalingsreken op het toetsenbord doet vaag. Bij 1x drukken doet de knop niks. Vroeger kon je spatie (knop) doen en dan stond er een aanhalingsteken. Nu moet ik 2x op die knop drukken en staat ie er.

2x knop = ''
2x SHIFT knop = "" (waarbij er bij de 1x keer drukken dus niks te zien is, ook geen spatie

Iemand een idee wat hier aan de hand is?

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Heb hetzelfde met toetsenbordindeling Verenigde Staten Internationaal, maar dat is juist de bedoeling.
Het geeft je de mogelijkheid om diakritische tekens (ä â á ö ô ó ü û ú, etc.) te gebruiken.
Vroeger kon je spatie (knop) doen en dan stond er een aanhalingsteken.
Probeer het eens andersom, dus eerst eenmaal op de aanhalingsteken-knop en dan een spatie. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Rone op 12-11-2007 14:26 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• Leolinedance
r00n schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:25:
Heb hetzelfde met toetsenbordindeling Verenigde Staten Internationaal, maar dat is juist de bedoeling.
Het geeft je de mogelijkheid om diakritische tekens (ä â á ö ô ó ü û ú, etc.) te gebruiken.

[...]

Probeer het eens andersom, dus eerst eenmaal op de aanhalingsteken-knop en dan een spatie. ;)
Dat bedoel ik ;)

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je hebt wellicht per ongeluk zelf een keer alt+shift of crtl+shift gedrukt en daarmee je keyboard setting gewijzigd. ;)

{signature}

• Leolinedance
Voutloos schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:31:
Je hebt wellicht per ongeluk zelf een keer alt+shift of crtl+shift gedrukt en daarmee je keyboard setting gewijzigd. ;)
alt+ shift heeft het gefixt! Bedankt!