Ik ga binnenkort mijn computer aansluiten (hdmi) aan mijn net bestelde plasma (TH-42PY700) maar ik wil dan eigenlijk wel een simpele afstandbediening voor mijn computer zodat ik eenvoudig vanaf de computer HD video bestanden kan starten,stoppen en pauzeren zonder naar mijn computer te hoeven lopen. Het gaat nu over het algemeen over gedownloade content of van een dvd maar misschien in de toekomst content vanaf een hd-dvd of blu ray drive
De computer staat in een andere ruimte op 6-7 meter afstand maar wel in het zicht vanaf de plek waar ik normaal voor de TV zit.
Ik zie een aantal mogelijkheden voor simple afstandbedieningen:
Conceptronic Multimedia remote CMMRC
Sweex wirless multimedia remote control
Trust Multimedia Remote Control NB-5100p
Alternatief is een MCE afstandbediening want ik heb Vista Home premium waar wel MCE bijzit
Heeft iemand ervaring /adviezen voor het selecteren van een dergelijke afstand bediening werkend onder Vista ?
De computer staat in een andere ruimte op 6-7 meter afstand maar wel in het zicht vanaf de plek waar ik normaal voor de TV zit.
Ik zie een aantal mogelijkheden voor simple afstandbedieningen:
Conceptronic Multimedia remote CMMRC
Sweex wirless multimedia remote control
Trust Multimedia Remote Control NB-5100p
Alternatief is een MCE afstandbediening want ik heb Vista Home premium waar wel MCE bijzit
Heeft iemand ervaring /adviezen voor het selecteren van een dergelijke afstand bediening werkend onder Vista ?