Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

phpBB3 - Forum Post op Main Website??!

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gegroet,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een MOD, of iemand die deze MOD eventueel zou kunnen schrijven. Het gaat erom dat ik met het phpBB3 forum nieuws kan posten op mijn zelf gemaakte website. Helaas kan ik dus gewoon echt weinig tot geen php coden, anders had ik zelf wel iets geprobeert, maar tevergeefs.
Voor een voorbeeld van wat ik ongeveer zoek, kijk op http://www.worldofraids.com. Je ziet hier dat het nieuws op de frontpage gepost word vanaf het forum, en dit is wat ik ook graag wil bereiken met mijn site. Het liefst met phpBB3, andere fora (phpBB2, vBulletin) zijn ook prima eigenlijk.
Ik houd het hier even bij, ik denk dat de boodschap duidelijk is.

mvg,

Mathijs

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-11 08:24
misschien is een gratis CMS pakket iets voor jou, joomla bijvoorbeeld. Daar zijn veel modds voor en misschien ook wel die van jou

you had me at EHLO

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-11 15:05
Script requests
Ook de zogenaamde script requests zijn hier niet welkom. Je zult al je scripts zelf moeten schrijven, maar als dat niet lukt kun je best een vraag plaatsen. Je zult ook wel begrijpen dat een vraag als "hoe werkt deze functie?" niet erg opschiet, want dat had je prima zelf kunnen vinden in een tutorial of reference guide.
Bron: Webdesign, Markup & Clientside Scripting Policy

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

Mail de mensen van die site of je de code mag overkopen of gebruiken. Of bel wat bedrijven en vraag een aantal offertes aan als je het zelf niet kan :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11 16:03

Arethusa

Niet die server

Je hebt al op de website van phpbb gekeken?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zie bovenstaand. Dit is niet de bedoeling van dit subforum :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.