Toon posts:

Kans op problemen met internet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort verhuizen en heb om te kunnen internetten een Telfort internet abonnenment afgesloten. Nu krijg ik net te horen dat mijn toekomstige onderbuur (samen 1 voordeur) dat hij Casema + voip bellen heeft afgesloten.
Aangezien ik mijn eigen lijn zou willen hebben, wil ik het Telfort abonnement behouden (dus niet cancelen).

Nu heb ik een vraag (waarop ik het antwoord wellicht al weet);

Is het mogelijk dat in 1 huis, iemand een Kabel internet abonnement heeft en de ander een ADSL internet abonnement heeft? Dit geeft geen problemen in de centrale of zoiets toch?
Kan het ook geen probleem op leveren als ik later nog besluit een voip abonnement bij telfort af te sluiten? Zodat beide via Voip bellen? Volgens mij is dit allemaal toch mogelijk he?

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Dat is geen enkel probleem. Je kan zelfs twee ADSL verbindingen hebben naast elkaar, maar kabel + ADSL is al helemaal los van elkaar en geen probleem.

Kabel en ADSL zijn compleet los van elkaar, komen apart je huis binnen over andere infrastructuur (kabels). Ook VoIP heeft niets met elkaar te maken en kan gewoon naast elkaar werken.

[ Voor 38% gewijzigd door bjck op 12-11-2007 09:21 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Dat dacht ik al, maar ff vragen voor de zekerheid kan nooit kwaad. Dank je voor je snelle reply (waarschijnlijk nog sneller dan wanneer ik Telfort klantenservice had gebeld) ;) . deze kan dicht.