Toon posts:

brother printer

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Brother printer all in one MFC-410 CN, 2 jaar oud,geeft storing in display "reiniging onmogelijk".Manual geeft geen oplossing heb contact gezocht met brother en deze geeft aan de printer op te sturen dan wordt de inktopvang vervangen en gereset.Kosten ongeveer € 100,- nu heb ik zelf al de inktopvang gereinigt maar de melding gaat niet weg.Is er iemand die mij kan aangeven hoe ik de printer weer kan resetten? Machine error 46 verschijnt ook in het display.
Het is zo volgens de fabrikant, als deze printer veel aan en uit wordt gezet gaat deze elke keer weer reinigen, hetgeen veel inkt kan kosten, alleen dat staat niet specifiek in de maual. Bij mijn andere printer een HP 710C is dit niet aan de orde dus heb ik daar ook al zo'n 8 jaar veel plezier van.Voor die € 100,- kan ik dan misschien beter een nieuwe kopen.Zijn er onder jullie die ook die ervaring hebben met een brother printer???? alvast dank voor het meedenken :(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 10:15 ]

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-02 10:21

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Ik heb zelf nooit een printer van brother gehad, maar als ik je verhaal zo lees (wat nog best lastig te lezen is... alles staat gewoon achter elkaar..), denk ik dat je beter een nieuwe printer kan kopen. Voor €100,- heb je toch wel best goede printers...