Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Fantec NAS Bittorrent Client RSS?

Pagina: 1
Acties:
  • 619 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste Gotters,

Ik heb zojuist mijn NAS aangekregen.
Het is er eentje van fantec.

De bittorrent client op de NAS werkt uitstekend. Helaas dat ie geen RSS functie heeft, dat zou helemaal geweldig zijn. Elke dag zonder je PC aan te zetten je favo shows op je NASje en dan binnenhalen over je netwerkje. Beter kan niet.

Ik ben nu opzoek naar getweakte/gehackte fantec firmware voor mijn NAS. En er dan vooral eentje waarbij de bittorrent client gemod is met een RSS functie.

Hopelijk kan iemand me helpen.

Hartelijk bedankt.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik snap niet helemaal wat je verwacht van een RSS functie op je bittorrent client? Wil je dat gebruiken voor import of export van je downloads? Heb je zelf al eens gezocht of er uberhaupt alternatieve firmware bestaat?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Killemov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09 11:11

Killemov

Ik zoek nog een mooi icooi =)

Beetje oud topic maar nog steeds interessant. Een NAS met BT die RSS ondersteunt. Even voor de moddereter: Ja da's bijvoorbeeld heul handig om tv-series automagisch binnen te halen. Het is even uitzoeken hoe je bij bepaalde sites het juiste formaat RSS-feed moet lospeuteren, maar dan heb je ook wat.

Hey ... maar dan heb je ook wat!