Toon posts:

Image Thumbnail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek naar een manier om de image/icon (bmp file) in thumbnail view over de volledige thumbnail size te krijgen. De thumbnails zijn in dit geval allen shortcuts naar VOB (video) files.
Nu krijg ik een klein image in het midden van de thumbnail (middels het wijzigen van "Change Icon").
Ik wil dus niet de size van de thumbnail vergroten (ik weet hoe dat moet) maar de image/icon erin.

Ik draai XP

Thanks

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2007 23:05 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zou je eens een screenshot kunnen plaatsen? Komt dit probleem niet toevallig door zwarte balken in de VOB? Volgens mij ondersteunt XP helemaal geen previews voor VOB's door welke applicatie laat je deze afspelen? Waarschijnlijk zorgt die ook voor de thumbnails

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil geen preview van de VOB hebben. Ik wil een BMP image als plaatje in de Thumbnail hebben (middels change icon optie). Het punt is dat het plaatje wel in de thumbnail komt (als 64x64 size) maar de thumbnail zelf is 128x128 size. Ik kan in de window registers makkelijk de size van de thumbnail box wijzigen (tot 256x256) maar ik kan geen enkele manier vinden om het plaatje erin te vergroten.

Ik kan nu even geen screenshot geven want ik zit niet achter de thuis PC. Maar het is common gedrag, als je in een willekeurige library de view op "thumbnail view" zet, dan zul je zien dat alle non-picture files (.exe, .dat, .htm, .doc, etc) kleine icons (64x64) in de thumbnail hebben...vraag is of er een manier is om dit te upscalen naar bv 128x128 (ergens in de registers??).