Ik vond laatst een werkende 286 op straat. (IBM Model 30-286 10 mHz. 2 MB RAM. 30MB HD monochroom 14" scherm). Weggooien kan ik niet
.
Iemand een ideetje voor een zinnige toepassing?
Iemand een ideetje voor een zinnige toepassing?
Verwijderd
Verwijderd
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Ik wil nog wel een 486 als je er toch niks meer mee doetOp dinsdag 13 februari 2001 14:07 schreef 3DBlaster het volgende:
Terugzetten op straat. Heb je weer wat te doen.
Iemand trouwens interesse in een razendsnelle 486?
Whatever.
Atari Terminator AI - LegoBlockX3 = ᒢᐩᐩ.ᒡᒢᑊᒻᒻᓫᔿ.ᣳᣝᐤᣜᣳ.ᐪᓫᣗᔿᑊᣕᣔᐪᐤᣗ.T008ᖟ
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Verwijderd
koetje werkt niet op een 286;(Op dinsdag 13 februari 2001 14:50 schreef bolke het volgende:
dos/win311 en dan een koetje :z:z:z:z
ja, icq me maar ff k?Op dinsdag 13 februari 2001 14:07 schreef 3DBlaster het volgende:
Terugzetten op straat. Heb je weer wat te doen.
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Verwijderd
Ja heel graag, ik wil hem wel hebben hoor, wat zijn de specs? Als je niet te ver woont wil ik hem wel komen halen. Mail me maar even (ik bied zelfs nog geld).Op dinsdag 13 februari 2001 14:07 schreef 3DBlaster het volgende:
met papier mache kun je alles maken!!
Heb je hier iets meer info over?Op dinsdag 13 februari 2001 14:47 schreef Bart B het volgende:
Wat je wel kan doen is KERMIT en DOS er opzetten. Dan kun je het gebruiken om te TELNETTEN (moet je alleen een oude netwerkkaart vinden).
met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
Please do not contact me telepathically.
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Verwijderd
hehe, wie jat die 286 danOp dinsdag 13 februari 2001 15:03 schreef victorvo het volgende:
Alarmsysteempje van maken. billig 2400 modemp er in, deurcontact verbinden, in meterkast zetten en hem jou laten bellen als er ingebroken wordt.
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
Pak je rust!
Verwijderd
Verwijderd
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
ehh, Zero:Op dinsdag 13 februari 2001 18:08 schreef FoolZero het volgende:
Je bent ZOOOOOOO genaait...:P
Nu moet je dus 25 piek milieuheffing gaan betalen om ooit weer van die kast af te geraken
Op dinsdag 13 februari 2001 19:46 schreef victorvo het volgende:
[..]
ehh, Zero:
Die heffing betaal je als je een nieuwe Compaq Presario koopt bij de Dixons.|:( Oude apparatuur mag je gratis inleveren bij je stadswerf.
Een winkelier is alleen verplicht een apparaat in te nemen als je een nieuwe bij hem koopt.
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Verwijderd
Verwijderd
Dat iz nou humor !!>:)>:) MwhuhahahaOp donderdag 15 februari 2001 10:41 schreef Bigfoot72 het volgende:
Casebadge van een Pentium-III erop plakken en verkopen in het bejaardentehuis
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd
Geloof 't wel ja, hoewel die IBM's met MCA bus nog wel ff een stukkie duurder waren.Op vrijdag 16 februari 2001 23:06 schreef HlpDsK het volgende:
2 MB RAM in een 286? Duur ding geweest dan ..
Verwijderd
Verrek ja .. daar ken ik die navel dus vanOp vrijdag 16 februari 2001 23:10 schreef Ptah het volgende:
[..]
Geloof 't wel ja, hoewel die IBM's met MCA bus nog wel ff een stukkie duurder waren.
[edit]
Staat leuk die stukjes Alessandra onder elkaar.
Ik heb dan nog wel wat werkende MCA kaartjes voor je liggen.Op vrijdag 16 februari 2001 23:10 schreef Ptah het volgende:
[..]
Geloof 't wel ja, hoewel die IBM's met MCA bus nog wel ff een stukkie duurder waren.
[edit]
Staat leuk die stukjes Alessandra onder elkaar.
Pak je rust!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Verwijderd
De goeie ouwe tijd .. snif ..Op maandag 19 februari 2001 04:57 schreef Femme het volgende:
Retaliator
Stunts
Wolfenstein (beetje traag, dat wel)
Test Drive II
Commander Keen (alle versies)
Grand Prix (van Accolade)
Nibbles of andere QBasic games (werkt ook perfect op 8088)
Harddisk stackeren of doublespacen (kost wel wat geheugen ivm extra TSR)
enz.
retaliator op een 286?? volgens mij draait dat niet zo lekker. Wel op m'n 386Op maandag 19 februari 2001 04:57 schreef Femme het volgende:
Retaliator
Stunts
Wolfenstein (beetje traag, dat wel)
Test Drive II
Commander Keen (alle versies)
Grand Prix (van Accolade)
Nibbles of andere QBasic games (werkt ook perfect op 8088)
Harddisk stackeren of doublespacen (kost wel wat geheugen ivm extra TSR)
enz.
Verwijderd