Toon posts:

Nieuwe Behuizing

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, Ik ben nieuw op tweakers.net, en ben ook niet heel ervaren met zelf PC's inelkaar zetten en hardware, alhoewel ik graag wat beter met pc's wil worden (ik weet wel WAT, maar gewoon genoeg om te doen wat ik wil)

Nu wil ik een nieuwe PC gaan halen, maar ik weet niet wat voor een behuizing ik zal kopen..ik zit te twijfelen tussen

-De antec nine hundred
-De CM Stacker 830

Ik weet ook niet veel van behuizingen af(als ik in reviews dus over bays enz. lees snap ik er niks van :( )

Het liefste wil ik gewoon een goed koelende kast die ook niet te zwaar is (ivm lan party's)

• Rigi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11-2018
Als je een LAN kast zoekt, kijk dan bijvoorbeeld eens naar de CM Ammo ?

wat de bays betreft, 5,25" zijn je cd/dvd drives (en alles van die grootte) 3,25" zijn je harddisks, floppy en alles van die grootte. Tenzij je 'rare' dingen van plan bent is 2-4 5,25" en 2-4 3,25" bays genoeg. Maar dat ligt natuurlijk aan de rest van je hardware.

wat deze twee kasten betreft, ze zijn wat groot voor LAN gebruik imho. maar verder goede kasten, volgens mij is het gewoon een kwestie van 'smaak' wat de keuze tussen deze twee kasten betreft.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Vuistregel hier is dat "Welke ... moet ik kopen?"-topics niet de bedoeling zijn. Een Tweaker wordt namelijk in staat geacht zelf informatie op te zoeken en op basis daarvan te kiezen.

Als je in reviews termen ziet die je niet kent, lees je in over die termen. Gebruik wikipedia. Gebruik Google. En gebruik vooral je eigen verstand (als je een review leest met een term als "bays" erin kun je prima uit context halen waar het over gaat).

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.