PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Wat denk je van een tochtje langs de websites van de moederbord-fabrikanten?
Ja als ik dat bij Asus, MSI, Gigabyte bijvoorbeeld doe heb ik ongeveer 20 borden. Weet ik toch nog weinig, ben juist even benieuwd wat de mensen hier voor bordje gekozen hebben op AM2 voor hun MCE. Dat zijn er vast wel een paar die dat gedaan hebben.mad-dog schreef op zondag 11 november 2007 @ 20:25:
Wat denk je van een tochtje langs de websites van de moederbord-fabrikanten?
PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Kijk naar je budget en zoek bij de shop waar je gaat koen de modellen uit die beenen dat budget liggen. Ga dan van de merken die je het meest aanspreken wat specs bekijken... Je zult wss vooral op HDMI moeten gaan letten.
Inderdaad. Als je tientallen moederborden hebt die voldoen aan je eisen, dan zijn je eisen lang niet specifiek genoeg. Je hebt blijkbaar niet opgezocht welke chipset je wilt hebben. Dat scheelt stukken. Het is natuurlijk krom om te zeggen dat het je niets scheelt maar dan te klagen dat je teveel keus hebt 
Kortom, gewoon even zelf de moeite doen je *echt* in te lezen, dan vind je snel genoeg eisen waarmee je je tot een simpele keuze kunt beperken. Kies dan de goedkoopste, of het bord met een kleurschema die kleurt bij je kast ofzo... hoe dan ook, "Welke ... moet ik kopen?"-topics horen niet op GoT.
Kortom, gewoon even zelf de moeite doen je *echt* in te lezen, dan vind je snel genoeg eisen waarmee je je tot een simpele keuze kunt beperken. Kies dan de goedkoopste, of het bord met een kleurschema die kleurt bij je kast ofzo... hoe dan ook, "Welke ... moet ik kopen?"-topics horen niet op GoT.
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()