Toon posts:

Frontpage links naar forum verwijzen altijd naar 'last'?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort (waarschijnlijk sinds de invoering van de nieuwe layout) merk ik dat als ik via de frontpage een forum topic aanklik in de linker navigatiekolom) de links altijd naar 'last' verwijzen.

Dit is natuurlijk erg handig voor de mensen die de 'default' post-volgorde gebruiken, maar ik heb het zo ingesteld dat de meest recente posts altijd vooraan staan (pagina 1 van een topic). Hierdoor kom ik zo dus altijd op de verkeerde pagina terecht als het topic groter is dan 1 pagina.

Is dit een bekend probleem? Wellicht is het mogelijk naar de gebruikers-instellingen te kijken bij het genereren van de links, zodat mensen die de instellingen hebben staan zoals ik ook een link krijgen die naar de meest recente post-pagina verwijst (namelijk pagina 1).

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik denk dat dit eerder iets te maken heeft met de forumsoftware dan met de frontpage.

*gaat op zoek naar iemand met modknopjes*

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Robin schreef op zondag 11 november 2007 @ 21:42:
Ik denk dat dit eerder iets te maken heeft met de forumsoftware dan met de frontpage.

*gaat op zoek naar iemand met modknopjes*
Dat denk ik niet hoor. Het gaat om functionaliteit die op de FP wordt aangeboden, dat er een relatie is met het forum maakt het niet ineens tot een forumfeaturerequest.

My take on this: de integratie met het forum moet op de FP verder verbeterd worden, zodat ook dit soort forumpreferences worden meegenomen op de frontpage.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:32

crisp

Devver

Pixelated

Nee, dit betreft de frontpage. Zie overigens ook deze devtrack melding en met name mijn reply daar: dit is niet iets dat we eenvoudig aan de forum-voorkeuren kunnen aanpassen omdat dat een aparte database betreft.

Intentionally left blank