Steam account heractiveren

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11 16:09
Sinds een jaar ofzo heb ik Steam niet meer aangeraakt ivm met andere interesses. Laatst had ik een paar dagen rust van school en werk en wilde ik eens door HL2:Episode 1 en Episode 2 gaan spelen.

Ik installeerde steam opnieuw en werd geconfronteerd met een inlogscherm.. Ja wat was het ook alweer...

Email adres wist ik nog wel, maar password niet meer.
Password achterhalen kan in Steam op de volgende manieren: Op login naam (email adres) die wist ik nog wel! Ik deed dit en kreeg de melding dat er een code + geheime vraag gemaild zou worden. 24 uur later en nog steeds geen mailtje...

Andere manier was via de product code. Ik heb destijds HL2 gratis met mijn 9800XT vga kaart gekregen met de code op een bonnetje die ik inmiddels al lang al kwijt ben.

Hoe moet ik nu verder gaan? Waarom krijg ik geen mailtje van Steam terwijl dit wel gemeld wordt?

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-12 15:14

Sebazzz

3dp

Spam folder?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11 16:09
Nee helaas ;) Had ik al op gelet

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-12 15:14

Sebazzz

3dp

Heeft Steam geen support? Ik zou trouwens nog een keer dat mailtje laten zenden, het gebeurd heel soms nog wel eens dat een mailtje zoek raakt :)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima