[xs4all] nieuwe modem actie

Pagina: 1
Acties:
  • 774 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:43
Er is momenteel een nieuwe modem actie bij xs4all en ik wil graag van jullie weten of het voor mij zin heeft om mee te doen.

Momenteel heb ik een speedtouch 718 en met deze actie krijg je gratis een speedtouch 780. Zit er een duidelijk verschil tussen deze modems en kan het mijn snelheid bevoordelen (nu haal ik net niet de max). verder vindt ik VOIP redelijk belangrijk dus zit er daar veel verschil in tussen de modems.

http://www.xs4all.nl/alle...ng/adsl/actie_nov2007.php

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-11 17:35
VoIP op de 780 zou beter om moeten gaan met nummerherkenning, zie ook:

http://www.speedtouch.nl/hotitems.html#nummerweergave

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-12 19:51

Edgarz

Tweako-active since1986

Kijk da's mooi, daar zat ik op te wachten.

XS4ALL, bedankt voor een actie voor reeds bestaande abonnee's.

• Ed1969
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-11 15:52
Vaak zit er een nieuw abonnement aan vast. Ik ben zelf al 5 jaar lid van XS4all. Ik krijg nog korting omdat ik zolang lid ben. Ik had een speedtouch 510 en heb 2e hands via marktplaats een goeie speedtouch 780 gekocht voor 60 euro. Kost even wat geld, maar ik betaal niet méér voor mijn abonnement. Is dat ook een optie voor je?

Ed1969

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Als ik ff snel kijk geld die gratis-modem alleen als je ADSL-only hebt of gaat nemen.

Niet als je je bestaande ADSL verlengt en je analoge lijntje houd...
Hebt u nu ADSL van XS4ALL, dan kunt u overstappen op ADSL (XS4ALL Only) en daarna gebruik maken van de actie.

[ Voor 28% gewijzigd door DJSmiley op 12-11-2007 00:40 ]

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-11 17:35
Je kunt ook Xs4all Only nemen en je analoge lijntje + telefonie gewoon bij KPN laten...

Het enige dat er dan verandert is dat je geen ADSL-deel meer aan KPN betaalt (en dat de prijs lager wordt en de snelheid hoger).

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:43
Ed1969 schreef op maandag 12 november 2007 @ 00:04:
Vaak zit er een nieuw abonnement aan vast. Ik ben zelf al 5 jaar lid van XS4all. Ik krijg nog korting omdat ik zolang lid ben. Ik had een speedtouch 510 en heb 2e hands via marktplaats een goeie speedtouch 780 gekocht voor 60 euro. Kost even wat geld, maar ik betaal niet méér voor mijn abonnement. Is dat ook een optie voor je?
Je moet je abbo idd met 1 jaar verlengen en ik twijfel nog of ik dit ga doen aangezien ik misschien wil overstappen naar orange, maar omdat ik dit jaar xs4all only heb aangevraagt heb ik zoiezo al geen korting dus dat maakt niet uit. Het is dus kiezen tussen nog een jaar xs4all of straks overstappen, maar daarvoor ga ik eerste wel even het topic over orange goed lezen.

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11 18:13
Nou, bij deze heb ik ook mijn abbo verlengd. Ben erg benieuwd :)

• guido09
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-11 20:38
Heb het abbo begin van de week ook maar verlengd en eergisteren het modem binnen gekregen.
Gelijk mijn oude 510i en Fritz 7050 losgekoppeld en st780 ervoor in de plaats.
Binnen 10 min. weer alles online. Werkt een stuk beter dan de oude 510!!

Overigens trainde de 780 iets lager in: 896 up 4096 down (lite abbo), de 510 : 960 up 4096 down...
En het jammere is dat je maar een voip provider kan instellen in de st780 :'(

Als iemand interesse in een fritz 7050 heeft ..... :)

been there, done that, bought the T-shirt

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:19
Is dit ineens een aanbieding? Ik heb wel vaker mijn abonnement bij XS4all verlengd en daarbij een nieuw modem gekregen. Daarvoor hoefde ik niet eens over te stappen naar XS4all only... 8)7

Sterker nog, dat kan zo te zien op dit moment ook! Kijk maar op https://oms.xs4all.nl/adsl/wijzigen/index.php, ik kan gewoon hetzelfde abo (fast) houden en gratis een ST780 krijgen bij 1 jaar contractverlenging.

Voor zover ik weet krijg je bij de overstap naar XS4all only weer een nieuw IP... Nou, dan hoeft het voor mij al niet meer. :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 07:35

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ik heb al XS4all Only en was niet van plan om over te stappen (kwaliteit kost nou eenmaal geld), maar een gratis modem zeg ik geen nee tegen! Altijd leuk als backup... ook modems gaan wel eens stuk en zonder mijn SMC ben ik volledig van inet afgesloten :)
(buren surfen lukt niet meer...)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Verwijderd

Ik heb ook meegedaan aan de modem actie en heb inmiddels het internet weer werkend. Ik had al eerder voipbuster geconfigureerd via een los sip device maar wil het nu door het nieuwe modem laten doen. Ik heb de configuratiewizzard van de speedtouch site gebruikt om hem te configureren, echter heb ik een vreemd probleem: Als ik iemand bel en deze pakt niet meteen op, en ik leg de telefoon weer op, dan blijft deze aan de andere kant gewoon doorrinkelen. Dit is wat er in het logboek staat en mijn interpretatie:

Info Dec 23 15:35:16 VOIP: Send ACK
Info Dec 23 15:35:16 VOIP: Recv 486 Busy here --> mobiel rinkelt door totdat ik hem wegdruk
Info Dec 23 15:35:08 VOIP: Send CANCEL --> ik hang op met de telefoon waarmee ik bel
Info Dec 23 15:34:55 VOIP: Recv 183 Session progress --> mijn mobiel start met rinkelen
Info Dec 23 15:34:55 VOIP: Recv 100 Trying
Info Dec 23 15:34:54 VOIP: Send INVITE
Info Dec 23 15:34:54 VOIP: Send ACK
Info Dec 23 15:34:54 VOIP: Recv 401 Unauthorized
Info Dec 23 15:34:54 VOIP: Send INVITE --> begin telefoongesprek

Heeft iemand enig idee wat er hier aan de hand is? Ik heb dit nog niet eerder gezien ...

Bedankt voor alle reacties ;)

Verwijderd

For the record:

Ik heb het probleem opgelost door het modem te flashen met de nieuwste firmware van speedtouch, toen werkte alles vrijwel direct. De xs4all firmware schijnt dus blijkbaar niet goed te werken met voipbuster.

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12 16:34

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik had liever gezien dat ze het abbonementsgeld eens wat verlagen. De meeste mensen hebben nog een prima modem. Ik zit al vanaf dag 1 bij xs4all en het is een uitstekende provider, maar als je nu de verschillen ziet wat je bij diverse aanbieders kan krijgen voor € 75,- / maand moet ik soms toch wel even slikken.
Pagina: 1