Youtube heel sloom

Pagina: 1
Acties:
  • 1.101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bekok
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-08 12:59
Sinds een paar dagen is youtube heel erg sloom geworden bij mij. Ik heb het al aan een aantal vrienden gevraagd, maar bij hun doet youtube het wel normaal dus, ik denk dat het aan mijn computer ligt.. Ik heb sinds kort een nieuwe plugin voor Firefox genaamd 'downloadhelper' waarmee ik filmpjes van youtube kan downloaden. Misschien is dit het probleem, want alle andere webpagina's laden wel op normale snelheid dus ik denk ook niet dat het aan cache legen oid ligt.. Zou het door de plugin kunnen komen die youtube op de een of andere manier slomer maakt, of ligt de bron van kwaad ergens anders?

20" iMac; 2.4ghz Core 2 Duo; 3GB; Ati Radeon 2600HD Pro

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-11 11:26
als je Downloadhelper eerst uitzet, kun ej het zelf testen..

Homey — Critics are those without skills to create.

• kevertje1977
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-11 11:30
Probeer het eens met internet explorer waar je de plugin vermoedelijk niet in hebt

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:35
Schakel de extension eens uit, zou ik zeggen.

'Extra' --> 'Add-ons'

En probeer daarna eens wat kevertje1977 zegt, want er kan natuurlijk ook iets fout zitten in Firefox zelf. :)

[ Voor 44% gewijzigd door Jaap-Jan op 11-11-2007 17:56 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Verwijderd

ik geloof dat youtube verschillende servers heeft, soms heb je gewoon de pech om constant via de slome server videos te kijken. je pc heeft ongetwijfeld safari of ie7 zo niet (linux lol) dan zou je hier niet posten want dan wist je het waarsch. al, test het hiermee zou ik zeggen, ik ga ervanuit dat ook deze trage snelheden laten zien bij het laden van youtube.

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-11 11:26
of download de flv gewoon via een download manager of in firefox zelf. Dan weet je het direct.

Homey — Critics are those without skills to create.

• abaart
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

abaart

lolbroek

ik heb het probleem ook hier, heel lang wachten totdat firefox zegt dat de verbinding werd geherinitialieseerd (ofzoiets).
vaag is wel, dat als ik via uk.youtube.com surf, het lekker snel gaat, maar ik geen videos kan bekijken. in IE werkt youtube wel, maar erg traag.

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Heb je wel de laatste ff versie?
Bij de vorige versie die ik had werkte youtube ook aardig sloom, nu met de laatste update doet hij het weer goed.

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-11 08:55
Bij mij doet hij het eerst heel snel, maar nadat ik op ongeveer 3 links heb geklikt, blijft hij bij de eerst volgende link hangen en zegt hij dat hij aan het laden is, maar komt maar niet verder.

Verwijderd

Heb ik ook vaak dat hij heel sloom is, er is wel zo'n programmatje dat heet Youtube Accelerator ( oid. ) je zou dit kunnen proberen als je er heel veel last van hebt..

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 00:16

LogiForce

The Black Whole

Ik heb hier ook problemen. Filmpjes laden NIET of zijn heel sloom. Some zijn ze ook gewoon.
Mijn oplossing:

In plaats van: http://nl.youtube.com
Verander ik ff het land naar: http://uk.youtube.com

Fixed! :P

Ik denk dat youtube gewoon problemen heeft met zijn servers hier of met de toegang daar naar. Aangezien Google (algemeen bekend geheim) in Groningen zit. Zowel in de stad Groningen als in de Eemshaven, zal YouTube daar ook wel zitten. En die zitten aangesloten op GN-iX. Dus who knows waar het probleem zit, trace anyone en dan door mailen?

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

• abaart
  • Niet online

abaart

lolbroek

nog niks veranderd hiero

ff 2.0.0.9

nog maar even IE gebruiken dan :(
hopelijk fixt YT dit snel, want het is irri om telkens zonder tabs te moeten werken.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-12 21:04
Youtube filmpjes laden hier ook continue niet, ook met IE6 werkt het vaker niet dan wel.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zelfde probleem hier met FF2.009 , FF blijft maar aan het laden
Gebruik ik IE6 danwel IEtab in FF dan is er niks aan de hand :?

[ Voor 24% gewijzigd door Raven op 11-11-2007 22:30 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

danielkraak schreef op zondag 11 november 2007 @ 20:50:
Bij mij doet hij het eerst heel snel, maar nadat ik op ongeveer 3 links heb geklikt, blijft hij bij de eerst volgende link hangen en zegt hij dat hij aan het laden is, maar komt maar niet verder.
idd maakt niet uit welke sites.. maar na een paar links doet niks het meer en moet je firefox afsluiten en opnieuw openen?

Verwijderd

abaart schreef op zondag 11 november 2007 @ 22:13:
nog niks veranderd hiero

ff 2.0.0.9

nog maar even IE gebruiken dan :(
hopelijk fixt YT dit snel, want het is irri om telkens zonder tabs te moeten werken.
sinds ruim een jaar beschikt IE ook over tabbed browsing

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:18:
[...]

sinds ruim een jaar beschikt IE ook over tabbed browsing
IE 7 ja. Maar IE 6 heeft geen tabbed browsing. En niet iedereen kan en wil over naar IE7.

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• abaart
  • Niet online

abaart

lolbroek

LuCarD schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:32:
[...]

IE 7 ja. Maar IE 6 heeft geen tabbed browsing. En niet iedereen kan en wil over naar IE7.
Waaronder ik dus.

Inmiddels doet youtube het weer normaal bij mij. :)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ja, hier ook :)

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 12-11-2007 22:54 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1