Ik heb al een hele tijd een driver geinstalleerd voor mijn 7600go, maar nu ik gears of war wil spelen krijg ik de melding dat ik de forceware 163.44 driver moet installeren. Nou keek ik op de nvidia site en kon daar dus niet een versie is van deze driver die de 7600go ondersteunt. Kan ik met deze videokaart GoW gewoon niet spelen of is er een GO variant van deze driver?
... Zucht! Dit mag wel eens in de FAQ komen of iets dergelijks.
Vooruit voor de 48364932e keer:
1. www.laptopvideo2go.com
2. Ga daar naar het forum
3. Zoek de laatste (Goede) driver
4. Download de driver
5. Pak de driver uit
6. Download de .inf
7. Zet de .inf in de map met uitgepakte drivers
8. Setup.exe
* GENETX gaat nog eens een klaagbrief naar NVIDIA sturen of ze eens de DEV_ID's in de inf kunnen stoppen... Ze zullen wel euri's willen zien....
Vooruit voor de 48364932e keer:
1. www.laptopvideo2go.com
2. Ga daar naar het forum
3. Zoek de laatste (Goede) driver
4. Download de driver
5. Pak de driver uit
6. Download de .inf
7. Zet de .inf in de map met uitgepakte drivers
8. Setup.exe
* GENETX gaat nog eens een klaagbrief naar NVIDIA sturen of ze eens de DEV_ID's in de inf kunnen stoppen... Ze zullen wel euri's willen zien....
[ Voor 18% gewijzigd door GENETX op 11-11-2007 18:01 ]
En dat werkt dus niet altijd...
Ik net ook de nieuwste driver geïnstalleerd voor mn Geforce Go 7600. Gereboot. Werkt allemaal goed totdat ik een spel start. Bam BSOD...
Ik net ook de nieuwste driver geïnstalleerd voor mn Geforce Go 7600. Gereboot. Werkt allemaal goed totdat ik een spel start. Bam BSOD...
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Dan licht dat aan NVIDIA... Altijd lezen op de forums wat de mensen te vertellen hebben over de performance en desnoods de laatste WHQL nemen. Ik heb nl nog nooit problemen gehad. Heb overigens iemand anders ook al zien klagen over de laatste driver dus mss dat het daar aan ligt. Dit is overigens eigenlijk de beste manier om je GF Go aan de praat te krijgen met de laatste drivers, dus niet zeuren en de mensne die dit mogelijk maken bedanken!
ik kan de 163.44 diver die GOW aangeeft niet op de site van laptop2go vinden... kan ik de meest recente 169.09 downloaden of kan dat niet voor mijn 7600go??
Dat kan. Je kan het best via de forums zoeken, daar staan altijd meer drivers dan op de download pagina heb ik het idee.
[ Voor 87% gewijzigd door GENETX op 25-11-2007 09:43 ]
Pagina: 1