i5 3570K|16 GB DDR3|GTX 1080TI|512 GB samsung 840 SSD - Samsung 46F8000 TV - Samsung 24" LCD - Logitech G11 + G903 + G25 + Z5500
Plz use the search 
Er zijn meer dan genoeg topics geweest over dit onderwerp, en die ga ik niet opgraven. Dat mag je zelf doen
Er zijn meer dan genoeg topics geweest over dit onderwerp, en die ga ik niet opgraven. Dat mag je zelf doen
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Heel simpel, ga je games spelen die dat ding gebruiken, koop hem dan. Ga je games spelen die hem niet gebruiken, koop hem dan niet.
En aangezien er maar een aantal games zijn waarvan je ze op je hand kan tellen, is de keus vrij duidelijk.
Depends, binnekort komt UT2k7 uit, en zullen er meer games zijn met dat engine, dan zullen er meer mensen zijn die zo'n ding kopen en zakt de prijs ook wat
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Verwijderd
bekijk de demos van graw met physics. of het spel cellfactor.
in de toekomst komen er steeds meer zulke games uit.
dus kijk of je er zelf iets aan vindt.
je 8800 gt zal overigens niet volstaan: zie ook: crysis demo
in de toekomst komen er steeds meer zulke games uit.
dus kijk of je er zelf iets aan vindt.
je 8800 gt zal overigens niet volstaan: zie ook: crysis demo
ik sluit mij bij Terw_Dan aan, maar wil toevoegen dat het wellicht ook handig is te kijken wat het oplevert.
Verwijderd
zo als jij het stelt nee.Vortex_be schreef op zondag 11 november 2007 @ 17:14:
Hallo beste tweakers en overclockers,
Ik vraag me af of het nut heeft om een physx kaart te kopen. Ik wil heel graag de laatste games op max draaien zonder lag, maar helpt een physx kaart daarbij of niet? Ik weet dat de graka vooral belangrijk is maar dat is geen probleem 8800 GT zal wel volstaan denk ik. Als iemand hier iets op te zeggen heeft
plz let me know
een PPU kaart geeft weinig tot geen verbetering in de FPS.
zoals ik het begrijp neemt het natuurkundige berekingen (bv. balistise baan berekingen) over van de CPU.
wat zich vertaalt in mooiere explosie's e.d.
Die taak kan in de toekomst ook gedaan worden door de 2e of hogere core van de CPU.
Of een tweede video kaart in SLI of Crossfire.
bottom line:
Ga je de spellen spelen die het ondersteunen, dan kan het wat bijdragen.
zijn er nog niet zo veel maar het groeit.
zoniet, don't bother.
ok bedankt mijn keuze is duidelijk GEEN physx kaart
trouwens ik weet dat mijn 8800 GT niet zal volstaan voor crysis op max te draaien maar ik wil nu geen al te dure kopen zodat ik half 2008 een 9800 GTX kan kopen. als ik nu een dure kaart koop heb ik geen geld meer. maar een physx kaart lijkt me nooit weg gegooid, maar aangezien de prijzen waarschijnlijk gaan dalen en dat weinig games het gebruiken, koop ik et niet.
i5 3570K|16 GB DDR3|GTX 1080TI|512 GB samsung 840 SSD - Samsung 46F8000 TV - Samsung 24" LCD - Logitech G11 + G903 + G25 + Z5500
Een Tweaker wordt in staat geacht zelf te kiezen. Topics als dit gaan dicht wegens gebrek aan eigen inspanning.
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()