Hallo,
sinds kort geeft mijn windows media player de volgende melding bij het proberen uit te voeren van DVD's of vob bestanden.
Mijn systeem:
proc:E6400
Ram:2x512MB PQI
Videokaart:7900 GTO
Mobo: MSI P965 Neo-F
HD:seagate 320 GB barracuda
OD: samsung S182-m
Ik hoop genoeg informatie te hebben gegeven. Ik heb al even gegoogled en geprobeerd te zoeken maar kreeg slecht 1 resultaat. Kan zijn dat ik niet goed zocht maar ik vraag nu jullie maar.
bedankt alvast
sinds kort geeft mijn windows media player de volgende melding bij het proberen uit te voeren van DVD's of vob bestanden.
Ik kan In Divx player ook deze bestanden niet afspelen. Alleen in Nero Showtime lukt dat. Het werkte altijd tot voor kort. Heeft iemand een idee wat dit kan veroorzaken. Ik heb geprobeerd de codecs opnieuw te installeren. En mijn videokaart driver gecontroleerd.Kan momenteel geen dvd-video afspelen. Probeer het aantal weergegeven kleuren op de monitor te verminderen of de beeldschermresolutie te verlagen. Klik voor aanvullende oplossingen op Meer informatie om naar DVD-probleemoplossing te gaan.
Mijn systeem:
proc:E6400
Ram:2x512MB PQI
Videokaart:7900 GTO
Mobo: MSI P965 Neo-F
HD:seagate 320 GB barracuda
OD: samsung S182-m
Ik hoop genoeg informatie te hebben gegeven. Ik heb al even gegoogled en geprobeerd te zoeken maar kreeg slecht 1 resultaat. Kan zijn dat ik niet goed zocht maar ik vraag nu jullie maar.
bedankt alvast