Toon posts:

Goede mail host??

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een eigen domein, en die staat geregistreerd bij Solware (voorheen Xtreme Internet Services).

Ik gebruik mijn domein op dit moment púúr en alleen voor email... wellicht maak ik een site op dit domein, maar dat zal niet zijn voor 2009.

Nu ben ik niet helemaal tevreden over de kosten, en ben dan ook van mening dat het volgens mij best goedkoper kan.
(€ 35,- per jaar)

------------

Nu is mijn vraag; kunnen jullie mij een goed alternatief aanraden?
(ik heb op dit moment 5 verschillende email-alliasen, méér heb ik eigenlijk niet nodig)

Beetje ruimte in je mailbox is daarbij natuurlijk altijd meegenomen

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Kijk is naar pcextreme.nl !

ik heb daar hele goede ervaring mee, zeer goede en snelle service.

Echt een professioneel bedrijf

Een aanrader !

• Brainsz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:06
35€ per jaar alleen voor mail is erg duur, zoveel betaal ik per jaar voor een 200mb paket.

Ik heb mijn domein bij www.domeinhuis.nl gekocht, hoewel je al een domein hebt kan je die gemakkelijk overzetten. De kosten voor een MAIL paket is maar 5€ euro per jaar.

Je zou zelf ook even kunnen googlelen, er zijn zoveel domein en webhosters

Computers are useless. They can only give you answers.

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-12 15:26
Kijk eens naar google for your domain (even naar googelen :+) wil ik binnenkort ook gaan proberen en voor thuis gebuik is het gratis (weet niet of je voor thuis gebruik aan het zoekken bent).

Geeft veel meer mogelijkheden dan alleen maail, maar het is gratis, veel ruimte, pop en imap toegang!

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Verwijderd

Ik heb bij name.com ( maar bijv. domainsite.com biedt het ook aan ) een domeinnaam geregistreerd en daaraan kun je dan direct ook gratis Google Apps koppelen, zodat je de beschikking krijgt over max. 200 gratis Gmail emailboxen en ook nog andere faciliteiten.( Zo kun je met googlepages creator ook een simpele website bouwen onder je eigen domeinnaam ) En het leukste is dat Google Apps helemaal gratis is. Het registreren van een bijv. een .com domeinnaam kost 5,99 dollar voor het eerste jaar en 7,99 dollar voor verlenging. En met de huidige dollarkoers is dat nogal spotgoedkoop, nogmaals omdat je er dus helemaal gratis Google Apps aan kunt koppelen met o.a. vrijwel onbeperkte emailfaciliteiten.
Dus als je bijv. als domeinnaam www.pppkkkxxx.com registreert, dan kun je max. 200 emailadressen aanmaken op dat domein: jantje@pppkkkxxx.com etc. Zo heb ik voor mijn (uitgebreide) familie een eigen emaildomein opgezet voor letterlijk een paar dollar.( je kunt zelfs met paypal betalen als je geen creditcard hebt )

Nadeel: bijv. nl en .be registraties zijn erg duur (het is een amerikaanse domainname registrar), dus het is eigenlijk alleen lucratief als je een com/net/org/biz/us/info domein wilt registeren.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2007 15:30 ]

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-11 11:26
Zelf zit ik bij Lycos, en heb je een .nl domein voor €4.99 per jaar. Daarmee heb je complete controle over je domein, dus kun je bijv. bij een gratis provider (freehostia eg) je mail en webhost gebruiken.

Homey — Critics are those without skills to create.

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:01
martijnve schreef op zondag 11 november 2007 @ 15:00:
Kijk eens naar google for your domain (even naar googelen :+) wil ik binnenkort ook gaan proberen en voor thuis gebuik is het gratis (weet niet of je voor thuis gebruik aan het zoekken bent).
Dat klinkt wel interessant. Als ik dus een domeinnaam heb en deze voor mail wil gebruiken kan ik dat als privepersoon gratisch via Gmail laten lopen?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

Brent schreef op zondag 11 november 2007 @ 15:29:
[...]

Dat klinkt wel interessant. Als ik dus een domeinnaam heb en deze voor mail wil gebruiken kan ik dat als privepersoon gratisch via Gmail laten lopen?
yep, dat kan, zie bijv: http://www.google.com/a/help/intl/nl/admins/tour1.html
Pagina: 1