Misschien wat gek om hier op te reageren.
Maar het is nog altijd 'actueel' en denk dat een nieuwe topic openen nogal gek is. Hier ff een paar kortje zaakjes waar ik niet uitgeraakte:
- Kan er met géén enkel ander e-mail programma buiten die van MS Hotmail worden ontvangen en/of gelezen worden ? (Ik denk vooraal aan Mozilla, Pegasus, Eudora en Thunderbird!)
- Outlook express laat toe te lezen EN te verzenden, maar Outlook zelf enkel lezen. Dat lijkt me nogal gek ?!?!?!
- Dan wordt bij Outlook Express, als ik dan toch gedwongen wrodt deze te gebruiken, de e-mails toch OP de schijf opgeslagen hé? Zodat ik niet non-stop online moet zijn.
Vrij belangrijk:
- Wat met de in-actieve account ? Ik moet eens mo de zoveel dagen en maximaal tot ik dacht één maand zonder in te loggen voordat ik mijn account inactief zie wroden, en nadien inactief+alle e-mails al weg, voordat de accoutn ook verdwijnt. Dit is dus niet zo met Outlook ? (aka, je verlengt die periode elke keer weer als je je e-mail controleerd, toch ?)
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"