Outlook Express alternatieven

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik wil met een e-mail programma pop meel en hotmail accounts kunnen lezen...welke apps kunnen dat naast OE?
En als er geen zijn, hoe beveilig ik OE dan (ik wil html en scripts in e-meel uitzetten)?

Verwijderd

Er zijn zat alternatieven, alleen weet ik niet of die hotmail ook ondersteunen (volgens mij niet).

Gebruik zelf pegasus mail.

• -SpaceMaker-
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

-SpaceMaker-

Tweakt sinds 29-01-2000

probeer eudora eens!

-Think Progressive-

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-06 11:47

bolke

Klikt nu met een Canon R

Outlook 2000 kan Hotmail account lezen.
niet versturen.

http://www.hroling.nl

• Glacier
  • Niet online
is dat zo? Een vriend van mij heeft Outlook 2000, maar hij zegt dat je daarmee geen hotmail kan checken...:?

• maartena
  • Laatst online: 08-09-2025
Outlook Express is de enige die Hotmail kan lezen en versturen.... (Vreemd he, Hotmail is eigendom van Microsoft)

Beiden in 1 programma is dus alleen mogelijk in Outlook Express. Wil je een goed E-Mail programma, en kun je je Hotmail account eventueel omzetten naar een gratis POP account (doen, want Hetemeel zuigt vet), dan kun je eens Eudora proberen, of anders Pegasus Mail... zijn beiden best wel goed.

Een gratis POP account kun je op heel veel plaatsen halen, o.a. bij een stuk of 10 gratis providers in NL.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:19

Boss

+1 Overgewaardeerd

nog even wachten: Outlook XP gaat hotmail, en iedere andere html mail, kunnen lezen.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• Glacier
  • Niet online
hoe zet ik html en scripts in e-meel uit in OE?
Pop accounts heb ik niets aan, ik heb me bij zoveel dingen aangemeld (onder allemaal echte namen die ik nu nog weet :P) met een hotmeel accountje, dat ik dat nooit meer verplaatst krijg naar andere meel adressen...
Hotmail skippen is dus geen optie...ik weet ook wel dat hotmail sux, maar ik moet het er mee doen... ;(

• Glacier
  • Niet online
hallo? ;(

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-06 11:47

bolke

Klikt nu met een Canon R

Op dinsdag 13 februari 2001 14:03 schreef Glacier het volgende:
is dat zo? Een vriend van mij heeft Outlook 2000, maar hij zegt dat je daarmee geen hotmail kan checken...:?
Wat je moet doen is:

Start outlook express.
maak een hotmail account aan
export deze naar iaf file
start outlook 2000 op
import de hotmail.iaf file.
nu kan je je hotmail met outlook 2000 lezen. NIET VERZENDEN.

http://www.hroling.nl

Verwijderd

Zet in de "options" onder de "security" tab de zone op "restricted sites".

In IE kun je dan eventueel nog alle opties op "disabled" zetten voor de "restricted sites" zone.

Met die setting werkt geen enkel HTML of script virus nog, ook niet in preview.

Verwijderd

Op woensdag 14 februari 2001 08:19 schreef bolke het volgende:

[..]

Wat je moet doen is:

Start outlook express.
maak een hotmail account aan
export deze naar iaf file
start outlook 2000 op
import de hotmail.iaf file.
nu kan je je hotmail met outlook 2000 lezen. NIET VERZENDEN.
Thanx, ik zal het vanavond uitprobreren!

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Misschien wat gek om hier op te reageren.

Maar het is nog altijd 'actueel' en denk dat een nieuwe topic openen nogal gek is. Hier ff een paar kortje zaakjes waar ik niet uitgeraakte:

- Kan er met géén enkel ander e-mail programma buiten die van MS Hotmail worden ontvangen en/of gelezen worden ? (Ik denk vooraal aan Mozilla, Pegasus, Eudora en Thunderbird!)

- Outlook express laat toe te lezen EN te verzenden, maar Outlook zelf enkel lezen. Dat lijkt me nogal gek ?!?!?!

- Dan wordt bij Outlook Express, als ik dan toch gedwongen wrodt deze te gebruiken, de e-mails toch OP de schijf opgeslagen hé? Zodat ik niet non-stop online moet zijn.

Vrij belangrijk:
- Wat met de in-actieve account ? Ik moet eens mo de zoveel dagen en maximaal tot ik dacht één maand zonder in te loggen voordat ik mijn account inactief zie wroden, en nadien inactief+alle e-mails al weg, voordat de accoutn ook verdwijnt. Dit is dus niet zo met Outlook ? (aka, je verlengt die periode elke keer weer als je je e-mail controleerd, toch ?)

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

• Calculon
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik gebruik al enige tijd Thunderbird in combinatie met Hotmail Popper om mails (via hotmail) te ontvangen én te verzenden. http://www.fitsoftware.com/hotpop/
Pagina: 1