Ragingbull is onhadnig
Dus je hebt 2 voedingen op 1 dag gesloopt? Doe je goed!
Zitten er nu zwarte vlekken op dat MDF?
Zitten er nu zwarte vlekken op dat MDF?
Get Airflow, save the world.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2008 14:32 ]
Daar hebben ze de bovenfrees voor uitgevondenYahiko750 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 19:59:
Erg mooie mod! Ik ben van plan om op kort termijn ook zo-iets te maken en dit geeft geweldige inspiratie. Wel een paar vraagjes, hoe heb je die randen zo bol gemaakt (Mijn idee is creatief zijn met een bandschuurmachine)?
Afmetingen zijn die ongeveer van het moederbordje.Yahiko750 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 19:59:
Erg mooie mod! Ik ben van plan om op kort termijn ook zo-iets te maken en dit geeft geweldige inspiratie. Wel een paar vraagjes, hoe heb je die randen zo bol gemaakt (Mijn idee is creatief zijn met een bandschuurmachine)?
En wat zijn de daadwerkelijke afmetingen van jou cube (Om een idee te krijgen hoe groot hij nou echt is).
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2008 10:59 ]
Zou je misschien dat duidelijk willen uitleggen hoe je dat hebt gedaan? Ikb en dat namelijk ook van plan en heb daar weinig verstand van.
Zijn een aantal dingen die ik dan doe, ik weet dat ik de fans die er in zitten op 5volt laat draaien. Dat scheelt sowieso. Ik pak een oude doos, ram vol met fans jaren lang gespaard uit oude psu's en ik pak een AT voeding, lekker handig met een knop in te schakelen. En dan in een stille omgeving de fans vergelijken kwa geluid.BlackWhizz schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:15:
[...]
Zou je misschien dat duidelijk willen uitleggen hoe je dat hebt gedaan? Ikb en dat namelijk ook van plan en heb daar weinig verstand van.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2008 15:15 ]
[ Voor 23% gewijzigd door BlackWhizz op 04-03-2008 17:28 ]
molex is 12v 7v of 5 volt.. neem een voltmeter en check de kabeltjes, zo zie je het snel genoeg ;-)BlackWhizz schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 17:26:
En hoe laat je die dingen op 5v draaien. Heb je iets gedaan met weerstanden ofzo? of misschien iets met molex volgorde?
Vind het allemaal wat vaag klinken met op 5v laten draaien.
Get Airflow, save the world.
Uhm,BlackWhizz schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 17:26:
En hoe laat je die dingen op 5v draaien. Heb je iets gedaan met weerstanden ofzo? of misschien iets met molex volgorde?
Vind het allemaal wat vaag klinken met op 5v laten draaien.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2008 15:18 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2008 15:24 ]
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq