Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Verbeteringen voor de list_discussions

Pagina: 1
Acties:

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:25

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Hallo,

Ik stootte vandaag tegen een paar dingen aan m.b.t. het gebruik van de /list_discussions.

- Is het niet handig om vanuit /insert_bookmark/$topicidwaar ik een specifiek topic wil bookmarken, dat ik daarvandaan een map kan aanmaken, met behoud van het topic die ik daarna wil gaan bookmarken. Zo wou ik vandaag een handige FAQ pagina uit een van de Hardware-forums van GoT toevoegen, maar had helemaal nog geen FAQ map aangemaakt voor onde rmijn bookmarks.
YouTube kan al wel zo-iets met de afspeellijsten.

- Tevens stoot ik tegen eht probleem dat je lastig topics kan verplaatsen naar een andere map. Misschien is een AJAX interface hier wel handig voor dat je een topic kan slepen naar een andere map van de bookmarks. Ik heb nu al wel een hele verzameling van topics die ik een keer goed wil verplaatsen.

Zou dit een idee zijn voor een keer? Misschien voor de nieuwe layout van 195 misschien?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Ik weet niet in hoeverre 1.9.5 zelf al voorziet in mass-move functionaliteit of dat we dat zelf moeten gaan proggen. Het is echter wel iets dat we tijdens de 1.9.4 test-periode al als feature-request hebben opgevoerd.

Ook het aanmaken van een nieuwe map tijdens het bookmarken is iets dat handig is, maar waarvan ik niet zo 1-2-3 kan zeggen of dat makkelijk realiseerbaar is (je combineert feitelijk 2 acties).

Maar beide zijn in ieder geval nuttige features waar we zeker iets mee willen gaan doen :)

Intentionally left blank