Toon posts:

hotpixel in t midden van scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 333 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb gister een Acer P221W gekocht bij Office Centre.
Maar nu zet ik het scherm aan en zie ik een fel wit/groen puntje.
En het irriteerd behoorlijk.
Kan ik hiervoor gewoon terug gaan naar de winkel?

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07 16:52
Office Center zal je doorverwijzen naar Acer voor de garantie, en gok dat Acer pas pixel garantie heeft vanaf 3 dode pixels. Dus geef je weinig kans.

Misschien dat je het voor elkaar krijgt bij een onwetende verkoper bij OC, maar geloof er niets van.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Terugbrengen, verzin wat, dat u beeldkaart niet sterk genoeg is voor die resolutie ofzo.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Gewoon knetterhard garantie claimen.
Had ik ook een keer toene en dode pixel in mijn scherm zat en ze hem niet wouden ruilen.
Aanhouder wint. ;)

Laten we wel zijn, het gaat nergens over. Een defect is een defect, dat kan een pixeltje zijn of een doormidden gebroken scherm.

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-07 22:31
In het midden van 't scherm zou ik em zeker terug brengen, daar storen die krengen sowieso...

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:27

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

rdfeij schreef op zondag 11 november 2007 @ 12:10:
Office Center zal je doorverwijzen naar Acer voor de garantie, en gok dat Acer pas pixel garantie heeft vanaf 3 dode pixels. Dus geef je weinig kans.

Misschien dat je het voor elkaar krijgt bij een onwetende verkoper bij OC, maar geloof er niets van.
Office Centre zal het scherm terugnemen en je een nieuwe meegeven. Teminste, dit is mijn ervaring.

• LittleKiller
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:39
ik had ook gelezen dat als je hem heel vaak aan en uit doet.. of laat flitsen dan gaan ze ook weg.. ik had eerst ook dode pixels op dit beeldscherm.. (5 jaar oud en zou het type nummer niet meer uit m'n hoofd weten) maar nu heb ik werkelijk nergens meer last van ;)

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Is inderdaad een optie, even een gifje maken die heel veel kleuren plotseling aan en uit laat gaan, en lekker laten flitsen, misschien is zwartwit trouwens nog wel beter.

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als je het koopt, moet het goed zijn... Nu is Office Center in mijn beleving niet echt loyaal, dus je moet echt op je strepen gaan staan.

Office Center is dan even een apart geval omdat het een B2B-winkel is, maar als consument heb je in ieder geval altijd recht van retour.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:53
Bij winkels als makro en office center geldt het consumentenrecht niet, je hebt het immers als bedrijf aangeschaft. Maar ik weet dat de makro alles makkelijk omruilt binnen 14 dagen zonder reden. Dus ik zou eerst eens proberen het gewoon om te ruilen, en dan een ander exemplaar kopen.

@hierboven: recht van retour heb je volgens mij wettelijk gezien niet (wel bij webwinkels enzo waar je het product nog niet van te voren hebt kunnen zien), het mogen omruilen bij winkels als mediamarkt, makro enzo is zover ik weet een extra service/coulance.

[ Voor 37% gewijzigd door sewer op 11-11-2007 15:39 ]

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-07 15:10

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Of je een scherm bij de winkel kunt laten ruilen heeft vrij weinig met het scherm te maken, maar meer met het beleid van de winkel.
Discussies daarover kunnen misschien in SG, als je daar uberhaupt al toegang tot hebt, maar het beste kun je gewoon contact opnemen met de winkel. Die kunnen je er meer over vertellen.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.