[PR] PR komt niet bij "Nieuwste productreviews"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Mijn nieuwste productreview komt maar niet bij de Nieuwste productreviews te staan en dan bedoel ik: hier niet, maar hier wel... Ook staat hij wel op de frontpage van Tweakers aan de linkerkant.

Is dit een bugje ofzo? Ik wil namelijk wel bovenaan staan, na al dat zwoegen voor die review. ;)

Ik heb er al meerdere malen iets moeten veranderen / toevoegen, taalfoutjes enz. maar hij komt maar niet bovenaan staan. Ik zal binnenkort ook wat afbeeldingen toevoegen, maar ik weet niet of dat helpt.

Ook is dit maar iets tijdelijks na een paar dagen sta ik toch niet meer op die lijst (behalve als ik weer een update geef), maar ik wilde het toch even melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Ik heb volgens mij gezien dat de "game-reviews" hier sowieso niet verschijnen. Waarom dan niet?

Iemand een idee?

[ Voor 6% gewijzigd door Regeneration op 17-11-2007 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Misschien is dit een caching foutje, maar mocht je het terugzien bij meerdere surveys: meld het dan ajb even op de Devtrack; aldaar kunnen de developers het oppakken. Je kunt natuurlijk verwijzen naar dit topic daarbij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Laurent schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 22:34:
Misschien is dit een caching foutje, maar mocht je het terugzien bij meerdere surveys: meld het dan ajb even op de Devtrack; aldaar kunnen de developers het oppakken. Je kunt natuurlijk verwijzen naar dit topic daarbij. :)
Ok, heb het even gemeld op Devtrack. :)