Toon posts:

Toshiba laptop probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen

Ik zit sinds kort met een probleem, mijn toshiba start opnieuw op nadat er een blauw scherm komt tijdens het laden van windows xp(dus die 3 balkjes). De eningste oplossing is windows xp terug installeren maar er staat een belangrijk document nog op die pc. Kan ik als ik windows terug herinstalleer nog aan die documten geraken?

Alvast bedankt

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:29
specs? Wat heb je er zelf al aan proberen te doen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan er verder niets mee doen dat is het probleem. Ik heb alleen maar een windows xp toshiba cd-rom die heel het besturingssysteem terug installeerd en niet herteld. In veilige modus kan ik ook niet in windows.

Verwijderd

Opstarten met F8 en laatst werkende configuratie gebruiken kiezen.

Of starten met F8 en safe mode kiezen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2007 11:50 ]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 11:46:
Ik kan er verder niets mee doen dat is het probleem. Ik heb alleen maar een windows xp toshiba cd-rom die heel het besturingssysteem terug installeerd en niet herteld. In veilige modus kan ik ook niet in windows.
Welke Toshiba laptop hebt ge? Er zijn er meer als 100.

Harde schijf eruit draaien & hangen in een desktop misschien?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
Snake schreef op zondag 11 november 2007 @ 11:50:
[...]

Welke Toshiba laptop hebt ge? Er zijn er meer als 100.

Harde schijf eruit draaien & hangen in een desktop misschien?
Een Toshiba l20-101. Die harde schijf in een desktop hangen had ik ook aan gedacht maar ik wist niet of dat ging. Zal ik eens proberen

@Freaky_Revolt: Heb ik geprobeert maar dat werkte niet zoals hierboven vermeld

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-02 08:19
Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 11:53:
[...]

Een Toshiba l20-101. Die harde schijf in een desktop hangen had ik ook aan gedacht maar ik wist niet of dat ging. Zal ik eens proberen

@Freaky_Revolt: Heb ik geprobeert maar dat werkte niet zoals hierboven vermeld
Daarvoor heb je een convertor van enkele euro's nodig die je in de meeste pc-shops wel zult vinden.

http://specs.tweak.to/16567

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:14
Even opstarten van een Linux of Windows LiveCD'tje, je documenten op usb stick of cd-r schrijven en daarna recoveren.

Verwijderd

Topicstarter
Nielson schreef op zondag 11 november 2007 @ 11:59:
Even opstarten van een Linux of Windows LiveCD'tje, je documenten op usb stick of cd-r schrijven en daarna recoveren.
Hoe doe je dat dan?

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Knoppix of Ubuntu downloaden, branden en vanaf de cd/dvd booten. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Met ^^

Een dergelijk vage topictitel betekent meestal dat je nog niet hebt nagedacht voor je je topic startte.

Beslis eerst maar wat je wil doen:
Wil je je bestaande installatie kunnen redden, dan kun je in de FAQ kijken of bij de Windows Clients - Howto's and Guides voor wat betreft die BSODs.

Als je alleen je document wil redden en daarna wel opnieuw gaat installeren, dan ga je [search=data recoveren]

Lees ook even wat er de in Windows Clients - Policy wordt genoemd aan zaken waar een topicstart aan hoort te voldoen.
In dit topic zie ik daar helaas te weinig van terug komen, en daarom gaat het ook dicht.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.