To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra
Als je gaat naar: configuratie scherm -> geluiden en audio aparaten -> geluden -> programa gebeurtenisen,
staat er dan bij "windows starten" en "windows afsluiten" een speakertje voor, en als je het dan probeert met het ">" knopje, krijg je dan wel geluid?
ps, personelijk zet ik deze geluidjes zo snel mogelijk uit
staat er dan bij "windows starten" en "windows afsluiten" een speakertje voor, en als je het dan probeert met het ">" knopje, krijg je dan wel geluid?
ps, personelijk zet ik deze geluidjes zo snel mogelijk uit
Verwijderd
Misschien een huisgenoot die zich dermate stoorde aan die geluiden dat 'ie ze maar heeft uit geschakeld?
/me wordt ook wel eens midden in de nacht wakker omdat er ergens in het complex een computer uitgaat
/me wordt ook wel eens midden in de nacht wakker omdat er ergens in het complex een computer uitgaat
zoals gezegd ..in config staat alles goed en speakertje ervoor en kan afgespeeld worden.
Alles lijkt goed , overal waar ik maar kan kijken maar bij start en stop njente geluid...iets met een service of zo? want daarin ben ik nog niet zo beknijst
Alles lijkt goed , overal waar ik maar kan kijken maar bij start en stop njente geluid...iets met een service of zo? want daarin ben ik nog niet zo beknijst
To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra
mjah.. meer een windows vraag imo.
Wise enough to play the fool
Dit topic is gesloten.
![]()