Limewire werkt niet bij Leopard

Pagina: 1
Acties:
  • 1.452 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• erikds
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05-2025
Is mijn allereerste post hier en hoop dat ik mijn vraag op de juiste plaatst heb neergezet
Sinds ik de update heb gedaan van Tiger naar Leopard werkt Limewire niet meer.Bij Tiger werkte alles normaal en zonder enig probleem kunnen installeren. Bij Leopard kan Limewire geen verbinding maken. Mijn firewall staat niet dicht als ik het goed voorheb. Toch wordt bij Limewire daar wel melding van gemaakt.
Is hier een oplossing voor ? En zijn er nog mensen met dit probleem.

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Ik heb precies hetzelfde probleem en ben ook wel benieuwd of er een oplossing voor is :)

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Vreemd. Ik heb niet echt iets speciaals gedaan en het werkt geweldig.

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• erikds
Heb op een ander forum dezelfde vraag gesteld en daar is er ook iemand die niets speciaal heeft gedaan en Limewire werkt. Ik vind het verdomd vervelend en vindt er echt geen oplossing voor !

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
Ik heb het hier zojuist geinstalleerd op een clean install, en het werkt zonder problemen..

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:05

breinonline

Are you afraid to be known?

Wat gebeurt er als je het open source Cabos probeert? Hier kan je wellicht mee uitzoeken of het een probleem met het programma of een OS instelling is.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• eaalb
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-02 20:51
Kijk anders eens naar het alternatief: FrostWire :) Da's wat Kazaa Lite destijds was voor Kazaa. Ook geen pop-up bericht meer bij het opstarten of je een Pro versie aan wil schaffen :)

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

eaalb schreef op zondag 11 november 2007 @ 18:18:
Kijk anders eens naar het alternatief: FrostWire :) Da's wat Kazaa Lite destijds was voor Kazaa. Ook geen pop-up bericht meer bij het opstarten of je een Pro versie aan wil schaffen :)
Nou, Limewire er af gegooid en Frostwire geinstalleerd. Werkt perfect, thanks! d:)b
Het ziet er idd uit als een Limewire kloon ;)

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

• erikds
Ik heb Limewire eral een paar keer afgegooid. Frostwire geinstalleerd, noppes, terug eraf Limewire Pro geinstalleerd terug geen verbinding. pffff

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-11-2025

Suaver

jokecoat

erikds schreef op zondag 11 november 2007 @ 19:27:
Ik heb Limewire eral een paar keer afgegooid. Frostwire geinstalleerd, noppes, terug eraf Limewire Pro geinstalleerd terug geen verbinding. pffff
Gooi het programma is weg met AppDelete ofzo, misschien gooi je niet alle bestanden weg?

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

• erikds
Heb ik dus ook gedaan, ga het straks nog eens proberen.
Heb net Cabos geprobeerd en dit lukt wel ?? Is volgens mij wel dezelfde familie niet ?

• erikds
Lukt me nog steeds niet, pfffff
Iemand raad aub ?

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:05

breinonline

Are you afraid to be known?

Doet Cabos het nou wel of niet?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• erikds
Ja cabos werkt.
Ps. knappe foto's op je site

[ Voor 52% gewijzigd door erikds op 15-11-2007 21:56 ]

• erikds
Blijkbaar niet simpel om een oplossing te vinden.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
vreemd, hier ook geen problemen na upgrade leopard..

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-01 23:13

Underworld

+1 Inzichtvol

Ik kan me inderdaad wel herrineren dat frostwire bij mij ook niet meteen kon connecten icm Leopard, ik wachten toen 10 minuten (was toch spelletje aan het spelen) en ineens werkte het!

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• erikds
Ik denk aan een clean instal te doen, hopelijk daarna wel geluk met Limewire.
Trouwens kent hier iemand Poisson of zoiets, zou ook P2P moeten zijn, meer zelfs.
Pagina: 1