8800GT met een Reserator?

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-06 10:32

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Ik heb al een Reserator 1+ voor mijn huidige setup, maar ik ga dus binnenkort deze 8800GT kopen. Nou was ik al aan het zoeken naar compatibility tussen de 8800GT en de Reserator, maar ik kan er vrij weinig (lees: niks) over vinden. Wel een 8800GT die out-of-the-box al watergekoeld is, maar die wil ik natuurlijk niet (te duur enzo ;))

Weet iemand wat ik moet bestellen om dit werkend te krijgen, of werkt het zonder toevoegingen? Moet ik het 8800-waterkoelblok van zalman hebben? Of is enkel het geheugenkoelblok erbij al voldoende? Of is mijn huidige GPU-koelblok in z'n uppie al meer dan genoeg?

Ik ben benieuwd :)

日本!🎌

• mrfu
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

mrfu

Quis custodiet ipsos custodes?

Als je jouw huidge blokje erop kan krijgen (en vast :P) en je hebt voldoende flow om dat ding koel te houden dan kan dat wel.

Maar de stock koeler koelt ook de geheugenmodules mee omdat de fabrikanten nog weleens die geheugensnelheden omhoog willen krikken.
Dus daar zou ik sowieso ook koeling op doen, passieve blokjes lijken me dan zelfs te weinig, dan is zo'n Zalman geheugenkoeler wel een mooie oplossing.

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-06 10:32

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Bij die MSI die ik wil kopen is de GPU en het geheugen standaard wat hoger geklokt, dus goeie kans dat de geheugentjes idd ook actief gekoeld worden.

De vraag luidt dan eigenlijk nog steeds of die geheugenkoeler van zalman zal passen op die kaart. Want eerlijk gezegd ben ik er nog niet achter hoe de layout is van de videokaart. Alles plaatjes die ik tegenkom zijn - heel suf - met koeler en al... ;)

日本!🎌