Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Verwijderd
Lijkt me toch vrij simpel ipv
doe je zoiets
Als je iets anders bedoelt moet je je topicstart toch echt uitbreiden. Dit is trouwens wel vrij basis php.
PHP:
1
| <a href="wakeup.php"> |
doe je zoiets
PHP:
1
| <a href="<?php echo $_SESSION['username']; ?>wakeup.php"> |
Als je iets anders bedoelt moet je je topicstart toch echt uitbreiden. Dit is trouwens wel vrij basis php.
Lijkt mij idd ook vrij basic maar ik krijg het niet voor elkaar xD mischien omdat ik al de hele avond bezig ben met dat script. Anyway het gedeelte waar het om gaat:
Heb het zo dus geprobeerd maar dat lukt dus niet. Ben nog PHP aan het leren dus vandaar beetje deze vraag...
PHP:
1
2
3
| // doorsturen naar beveiligde pagina header("Location: ".echo $_SESSION['username']."wakeup.php"); exit(); |
Heb het zo dus geprobeerd maar dat lukt dus niet. Ben nog PHP aan het leren dus vandaar beetje deze vraag...
Haal dat echo commando uit je code. 
PHP:
1
2
3
| // doorsturen naar beveiligde pagina header("Location: ".$_SESSION['username']."wakeup.php"); exit(); |
[ Voor 62% gewijzigd door Tacow op 10-11-2007 23:22 ]
Haal de 'echo' eens weg.Soepstengel schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 23:17:
Lijkt mij idd ook vrij basic maar ik krijg het niet voor elkaar xD mischien omdat ik al de hele avond bezig ben met dat script. Anyway het gedeelte waar het om gaat:
PHP:
1 2 3 // doorsturen naar beveiligde pagina header("Location: ".echo $_SESSION['username']."wakeup.php"); exit();
Bah, net te laat
Bijna juist! Dit zou wel moeten werken:Soepstengel schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 23:17:
PHP:
1 2 3 // doorsturen naar beveiligde pagina header("Location: ".echo $_SESSION['username']."wakeup.php"); exit();
PHP:
1
2
3
| // doorsturen naar beveiligde pagina header("Location: ".$_SESSION['username']."wakeup.php"); exit(); |
edit:
Spuit 11...
Spuit 11...
Misschien zonder echo?
//flauw
PHP:
1
2
3
[ Voor 25% gewijzigd door lennartkocken op 10-11-2007 23:31 ]
Zow duh.... Dat had ik dus al eens eerder geprobeerd en toen deed hij het ook niet. Maar de fout bleek toen stukje verder te zitten " teveel paar lijntjes verder 
Tijd om naar bed te gaan dus....
Maar bedankt voor jullie hulp!
Tijd om naar bed te gaan dus....
Maar je gaat fysiek files aanmaken per user? Dan heb je volgens mij het idee van PHP niet helemaal begrepen
Pagina: 1