Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• edgarv
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-11-2024
Vanuit de US heb ik een unlocked i607 (Windows Mobile 5) meegekregen die ik in NL met KPN wil gebruiken. Bellen gaat prima - maar 'data' wil nog niet echt geheel lukken! Iemand een idee?
  • Via '1200' heb ik gecontroleerd of ik GPRS/MMS op mijn abo heb. Dat lijkt genoeg te moeten zijn. Of kan het zijn dat ik geen 'internet' heb?
  • Hoe kom ik aan de instellingen voor data? Het ligt voor de hand dat de instellingen hetzelfde zijn als voor de in EU gebruikelijkere i600 identiek zijn. Zo'n apparaat heb ik ook al, alleen dan op Vodafone. Op de website van KPN staan echter geen instellingen genoemd voor een van beiden. Via Google kwam ik hier terecht: http://kpn.prv.mbc-group.nl/Default.aspx, maar dat lijkt niet goed te werken. Ik krijg dan MMS en Mobiele Startsite als GPRS settings, terwijl ik 'internet' wil.
  • Mijn eigen i600 deed in US geen 3G, terwijl de i607 die in US wel deed. Hier lijkt het andersom. Zijn de UMTS versies in US en EU identiek?
  • Hoe kom ik aan WM6 voor deze versie? Firmware is i607UCGB4.

Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 / 3770K / 2x16GB / Antec NSK4400 / ST30NF