geen geluid, X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro

Pagina: 1
Acties:

• hrichard
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-02 14:18
'laat ik de driver van mijn geluidskaart eens updaten' dacht ik bij mezelf.

bij creative driver geupdate, en wat nu? geen geluid!

heb al van alles geprobeert.

ik kan bij geluidsapparaten de x-fi niet kiezen onder 'afspelen van geluid' en 'opnemen van geluid'

het gekke is dat ik wel de x-fi kan kiezen bij 'afspelen van MIDI muziek'.

ik gebruik xp-pro.

al paar keer opnieuw drivers geprobeert te installeren, maar krijg het niet voor elkaar. 8)7

iemand een oplossing?

• hrichard
niemand?

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:24
Heb atm precies hetzelfde probleem, heel vreemd. Net nieuwe driver gedownload en nu werkt niks meer,staat inderdaad alleen iets bij 'afspelen van midi muziek"

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

• hrichard
pingkiller schreef op zondag 11 november 2007 @ 01:49:
Heb atm precies hetzelfde probleem, heel vreemd. Net nieuwe driver gedownload en nu werkt niks meer,staat inderdaad alleen iets bij 'afspelen van midi muziek"
als je er een antwoord op vind hoor ik het graag!

• -OPTICAL-
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-12-2025
Ik krijg een beetje de indruk dat de driver zonder echt goede reden geinstalleerd is. In zo'n geval zou ik de driver terugrollen met behulp van de knop 'vorig stuurprogramma' in je apparaatbeheer.
Wat je anders zou kunnen proberen is om het hele apparaat te verwijderen in apparaatbeheer, en dan de PC een keer opnieuw opstarten.

• hrichard
in een game was het geluid niet zoals het hoorde, vandaar de driver installatie. vorig stuurprogramma al geprobeert, maar werkt niet.

ik ga het nu proberen met apparaat verwijderen.

edit:
met apparaat verwijderen(installatie ongedaan maken) werkt het! bedankt!

[ Voor 18% gewijzigd door hrichard op 11-11-2007 13:31 ]

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:24
hrichard schreef op zondag 11 november 2007 @ 13:12:
in een game was het geluid niet zoals het hoorde, vandaar de driver installatie. vorig stuurprogramma al geprobeert, maar werkt niet.

ik ga het nu proberen met apparaat verwijderen.

edit:
met apparaat verwijderen(installatie ongedaan maken) werkt het! bedankt!
Dit heb ik gister nacht ook gedaan en dat werkte inderdaad. Maarja,volgens mij zit ik nu nog met een oudere driver. Ik had ook de update gedaan omdat het geluid in games niet goed klonk(rare echo soms).

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Pagina: 1