Bij onze concurrent worden blokjes geboren!?

Pagina: 1
Acties:

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
Ik las een topic op het DC deel van het TA forum en ik ben benieuwd of iemand van jullie begrijpt wat er aan de hand is. Onze collega's van TA krijgen er allemaal grote hoeveelheden OGR-stubs en RC5-64 blokjes bij en ze snappen er niets van. Denken jullie dat dit een georganiseerde axie van de TA-crew is of is er echt iets heel vreemds aan de hand?

Deze draad gaat er ook over MF

Verwijderd

idd vaag

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Maar beide russiche team, the amiga team effort en de ars-technica worden ook steeds groter.

Ik bedoel, deze teams hadden een maximale output van rond de 250.000 terwijl ze nu aan de miljoen lurken. Het lijkt me uitermate onwaarschijnlijk dat deze teams binnen 2 weken opeens een verdrievoudiging ondergan. Zelfs DPC kon dat niet.

En waarom heeft DPC geen extratjes? Als het een bug is, waarom alleen bij concurrenten?

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

denk dat mika het moeilijk heeft :?

• KeX
Op dinsdag 13 februari 2001 13:16 schreef ecteinascidin het volgende:
Maar beide russiche team, the amiga team effort en de ars-technica worden ook steeds groter.

Ik bedoel, deze teams hadden een maximale output van rond de 250.000 terwijl ze nu aan de miljoen lurken. Het lijkt me uitermate onwaarschijnlijk dat deze teams binnen 2 weken opeens een verdrievoudiging ondergan. Zelfs DPC kon dat niet.

En waarom heeft DPC geen extratjes? Als het een bug is, waarom alleen bij concurrenten?
Heb de stats er niet op nagekeken maar beide russische teams zitten al heel lang op om en nabij de miljoen. (zo tussen 0.95 en 1.3). Het vermoeden van de bug is gebaseerd op iemand bij TA die zegt helemaal niets gelushed te hebben en toch een ver1000voudiging van zijn dagelijkse produktie blijkt te hebben. Maar zoals ik al poste, ik snap het niet. Dit handelt dus over hetgene dat er vandaag op de proxies wordt gedumped.

edit:
inserting slash at logical position

• KeX
Op dinsdag 13 februari 2001 13:19 schreef Sequence het volgende:
denk dat mika het moeilijk heeft :?
Dat is de meest voor de hand liggende gedachte en voor ons ook de meest gunstige.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Mooi, maar de Amiga team effort zit opeens ook boven de miljoen en Ars-technica pakt ook al 2 dagen achter elkaar 750k+. TA pakt opeens ook rond de 1.8 M en de russen pakken ook rond de 1.4M+

Er zijn dus zeker 5 teams die opeens 400.000 blokjes meer uitpoepen dan normaal. Als je deze groei toeval noemt, dan houdt ik verder mijn mond.

• KeX
Nou, toeval, ik heb niet graag dat je je mond houdt ;). Echter zijn deze getallen nog niet zo verwarrend als de voorspelling van vandaag volgens de hierboven aangeleverde draadjes. TA zat al op

[quote from MF thread mentioned above]
as i type it is at 713T nodes for the day, and 8,908,943 blocks for rc5. The stats server is very backed up, and it taking forever to get the stats done
[/quote from MF thread mentioned above]

en dat zijn getallen die me meer zorgen baren dan de oplopende getallen van de ars/amiga boiz en de russen.
Ook de TA members denken dat er iets niet klopt.
There's no way this can be legal ... sorry guys but we don't have that kinda power, and AFAIK there is no MF planned and certainly nothing as big as this...
Dus lijkt mij er iets vreemds aan de hand met de TA proxies.

edit:
* KeX en snel typen is :'(

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:44
return of the phantomflusher :?

[removed]

• KeX
Op dinsdag 13 februari 2001 14:03 schreef redwing het volgende:
return of the phantomflusher :?
OMG did you say phantomflusher?
* KeX voelt eland.

Verwijderd

Het blijkt dus een ander probleem te zijn: Twee grote proxy's zijn spontaan op elkaar beginnen te flushen, met als gevolg dat er een cirkel ontstondt in de flush. :D

Bijkomend gevolg:
De console.log werdt 855 MB !!!!
en de rc5key.log was 303 MB !! (DAMN!) |:(

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

Mag ik ff lachen :D :D.

Dit is humor :+

• Exterazzo
  • Laatst online: 10:42

Exterazzo

Qeasy

Op dinsdag 13 februari 2001 22:01 schreef Proxy 71 het volgende:
Het blijkt dus een ander probleem te zijn: Twee grote proxy's zijn spontaan op elkaar beginnen te flushen, met als gevolg dat er een cirkel ontstondt in de flush. :D

Bijkomend gevolg:
De console.log werdt 855 MB !!!!
en de rc5key.log was 303 MB !! (DAMN!) |:(
Americans >:)

Audentia

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-05 20:05

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Dus eigenlijk hebben ze een aantal keren dezelfde blokkies opgestuurd :?
Maargoed stel dat dat gedaan is, wat dan nu :?

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• Exterazzo
  • Laatst online: 10:42

Exterazzo

Qeasy

Op dinsdag 13 februari 2001 22:25 schreef Wessie het volgende:
Dus eigenlijk hebben ze een aantal keren dezelfde blokkies opgestuurd :?
Maargoed stel dat dat gedaan is, wat dan nu :?
Maar dat kan eigenlijk niet want duplicatie blokjes worden toch NIET meegeteld in de stats?

Audentia

Verwijderd

Die van OGR toch wel ?

Verwijderd

Op dinsdag 13 februari 2001 22:11 schreef Gulpener het volgende:
Mag ik ff lachen :D :D.

Dit is humor :+
Dat is toegestaan :+

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Op dinsdag 13 februari 2001 22:35 schreef dredge het volgende:
Die van OGR toch wel ?
precies.......en wat zal Anandtech raar opkijken als de DPC morgen in de OGR stats misschien nog wel net boven hun staan :D

Verwijderd

Op dinsdag 13 februari 2001 23:28 schreef MarcyDarcy het volgende:

[..]

precies.......en wat zal Anandtech raar opkijken als de DPC morgen in de OGR stats misschien nog wel net boven hun staan :D
... misschien nog maar net ja ;)

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

team Beef Roast van Ars technica zijn een potentieel gevaar; ze hebben al enige tijd een organisatie ala DPC en een breed lezerspubliek. Ze groeien inderdaad vrij heftig...

maar goed, een beetje competitie kan geen kwaad toch????

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Pagina: 1