Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Hoempapaaa Holladiejeej.
Ik heb echt wel gezocht, op google en hier op GoT. Ik kwam alleen maar perl/asp/jscript en andere zaken tegen. Wellicht heb ik gewoon verkeerde zoektermen gebruikt
Maargoed, zelfs als je zelf zoekt kan je hoog gewaardeerde tooltjes mis lopen en kunnen tips van anderen je op het goede pad brengen...
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Misschien handig om voortaan via de cache van google te linken, kan je namelijk de zoek term zien en kunnen de google noobs nog wat leren.nipro schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 16:00:
5 seconde op Google: http://files.lussumo.com/. Wat heb je zelf allemaal al gedaan om het probleem op te lossen?
-chmod / PHP / config xml bestanden ??
Niet dat ik hier meer info over kan krijgen, maar ik zoek toch wat meer naar een one-click and go oplossing. Een tool zoals JAlbum is uitermate geschikt voor web noobs zoals ik en het resultaat is verbluffend goed. Als er zoiets bestaat voor niet-grafische bestanden zou dat perfect zijn.
http://www.google.nl/search?q=define:chmodXymox schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 18:00:
Nou ik heb even gekeken naar lussumo en bij mij ging al snel het licht uit.
-chmod / PHP / config xml bestanden ??
Hoempapaaa Holladiejeej.
Verwijderd
Alles is voorzien van een grafische interface, dus lezen, klikken en gaan met die banaan webserver.
Je kunt dan o.a. verschillende templates aanmaken en gebruiken, zodat verschillende open directories verschillend worden weergegeven.
Maar zoals gezegd: je host nu je bestanden bij XS4all op je webspace zo te zien, dus dit is even afhankelijk van of je overwegen kunt een eigen webservertje te draaien.
Overigens heb ik zelf niet veel ervaring of dit met Apache webserver ook zou lukken, vast wel, maar als je niets weet over configbestanden etc., lijkt Apache me niet de juiste keuze
Gedaan en ik krijgHurricane schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 18:42:
Gooi de volgende index.php file eens in de directory die je "netjes" weer wilt geven (Wel eerst uitpakken natuurlijk). Het enige wat nodig is, is dat je webserver php ondersteunt.
Enig idee ?Forbidden
You don't have permission to access /~dapjr/TD/Samples/index.php on this server.
Apache/1.3.37 Server at www.xs4all.nl Port 80
Ai, dat is jammer.Hurricane schreef op zondag 11 november 2007 @ 10:56:
Je provider ondersteunt geen php files. Had er overheen gelezen dat het voor xs4all was. Maar anders krijg je zoiets als dit
Ik heb even geprobeerd om met JAlbum iets te doen met 'andere' bestanden.
Blijkt dat in te stellen is welke bestanden JAlbum meeneemt in de generatie van de pagina. Dat werkt.
Echter krijg ik het niet voor elkaar om de eerste pagina alleen een lijst te laten zien (met evt een klein icon) zoals in het voorbeeld van de post hiervoor. Ik krijg altijd thumbnails (met icons voor zip, rar etc) en dat neemt uiteraard veel ruimte in beslag.
Ik denk dus dat JAlbum ook mooie webpagina's kan maken met anderssoortige bestanden, kwestie van de juiste skin (of template) te gebruiken. Alleen alle skins die ik heb gezien hebben allemaal een thumbnail pagina en geen skin voor teksten onder elkaar.
De XP skins lijker er wel op, zoals verkenner de folders laat zien. Alleen dus weergaves voor thumbnails en geen emulatie van detail view.
Dus nog even verder zoeken...