Hey,
Ik ben bezig met een mailscriptje en alles werkt helemaal perfect ik wil em alleen nog een beetje mooier maken.
De tussenkoppen moeten in de mail dikgedrukt worden maar ik heb geen idee hoe je dat doet.
Weet iemand hoe je dat voor elkaar krijgt?
alvast bedankt!!!!
Ik ben bezig met een mailscriptje en alles werkt helemaal perfect ik wil em alleen nog een beetje mooier maken.
De tussenkoppen moeten in de mail dikgedrukt worden maar ik heb geen idee hoe je dat doet.
Weet iemand hoe je dat voor elkaar krijgt?
alvast bedankt!!!!
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| $mail->Subject = "Registreren Stip-Sportswear"; $mail->Body = "Persoonlijke gegevens:\r\n\r\n"; $mail->Body .= $_POST['voornaam']." "; $mail->Body .= $_POST['tussenvoegsels']." "; $mail->Body .= $_POST['achternaam']."\r\n"; $mail->Body .= $_POST['geboortedatum']."\r\nE "; $mail->Body .= $_POST['email']."\r\nT "; $mail->Body .= $_POST['telefoon']."\r\nF "; $mail->Body .= $_POST['fax']."\r\n\r\n\r\n"; $mail->Body .= "Verenigingsinformatie:\r\n\r\n"; $mail->Body .= $_POST['verenigingsnaam']."\r\nE "; $mail->Body .= $_POST['email2']."\r\n\r\n\r\n"; $mail->Body .= "Adres gegevens:\r\n\r\n"; $mail->Body .= $_POST['straat']." "; $mail->Body .= $_POST['huisnummer']."\r\n"; $mail->Body .= $_POST['postcode_cijfers']." "; $mail->Body .= $_POST['postcode_letters']." "; $mail->Body .= $_POST['woonplaats']."\r\n\r\n\r\n"; $mail->Body .= "Nieuwsbrief:\r\n\r\n"; $mail->Body .= $_POST['nieuwsbrief']."\r\n\r\n\r\n"; $mail->Body .= "Wachtwoord:\r\n\r\n"; $mail->Body .= $_POST['password']."\r\n"; $mail->Body .= $_POST['password2']."\r\n"; |