Laptop aanzetten middels USB toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb een Acer Aspire 5672 en wil die graag als desktop PC gaan gebruiken met het scherm dichtgeklapt. Het probleem is echter dat als het scherm dichgeklapt is de "aan"-knop niet ingedrukt kan worden. De meeste desktop PC's kunnen aangezet worden met een druk op de spatiebalk. Hoe realiseer ik dat men deze laptop?

Ik heb een USB toetsenbord aan de laptop gehangen. Dit toetsenbord werkt wel in Windows, maar ik kan niet de laptop er mee aanzetten. Weet iemand hoe dit moet? In het BIOS vond ik geen opties om op een andere manier te starten.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kun je in de BIOS USB Legacy aanzetten? Maar om eerlijk te zijn, wat is er mis met de laptop aanzetten en dan dichtklappen?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01 10:08

Sebazzz

3dp

Waarschijnlijk niet. Laptop BIOSsen zijn niet zo uitgebreid, en ik geloof zelfs dat je met een normale PC dit gedrag niet kan krijgen. Wake up on Keyboard werkt namelijk alleen op/via PS/2 ;)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]