Encrypted DVD?

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• bekok
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-01 19:53
Ik heb laatst een DVD gedownload van iets en zodra ik de video_ts folder in Toast sleep krijg ik de foutmelding dat de dvd encrypted is en dat Toast niet de mogelijkheid heeft om hem te decrypten. Nu heb ik op internet een beetje rond lopen zoeken en er zijn in principe programma's om DVD's te rippen (zoals mactheripper) maar het probleem is dat ik nog geen programma heb kunnen vinden die een video_ts folder kan decrypten... Weet iemand hoe dit wel moet of een alternatieve oplossing zodat ik de video_ts folder toch gewoon op een DVD-speler kan bekijken?

20" iMac; 2.4ghz Core 2 Duo; 3GB; Ati Radeon 2600HD Pro

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

De DVD is encrypted met een reden: voorkomen dat copyrighted materiaal onrechtmatig wordt gekopieerd. Daarnaast is het omzeilen van een beveiling iets waar we je hier op GoT niet mee gaan helpen. Zie ook Het algemeen beleid: Licentie- of copyrightschendingen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.